۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

گرانفروشی بیشترین تخلف اصناف در آذربایجان غربی/تشکیل ۲۵۰پرونده

گرانفروشی بیشترین تخلف اصناف در آذربایجان غربی/تشکیل ۲۵۰پرونده

ارومیه – مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: گرانفروشی با وصول۲۵۰ فقره یکی از بیشترین نوع تخلفات درپرونده های وارده به تعزیرات حکومتی استان در فروردین ماه سالجاری بود.

محمد اقوامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فروردین ماه امسال ۲۵۰ فقره پرونده تخلف گران فروشی در شعبات تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد که از این تعداد ۲۴۱ فقره پرونده مختومه و صاحبان آنها به ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی ادامه داد: همچنین عدم درج قیمت با سه هزار ۳۵۸ فقره پرونده و گران فروشی با سه هزار و ۱۷۶ فقره بیشترین تخلفات گزارش شده به شعب تعزیرات حکومتی استان در سال گذشته بودند.

اقوامی خاطرنشان کرد: تقلب در عرضه کالا با ۸۴۳ فقره، عدم صدور فاکتور ۸۰۷ فقره، عدم ارائه فاکتور خرید به بازرسان با ۵۱۶ فقره عرضه خارج از شبکه ۳۷۶ فقره سایر تخلفات گزارش شده به تعزیرات حکومتی استان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با بیان اینکه سال گذشته ۱۴ هزار و ۳۷۰ فقره پرونده در بخش تخلف کالا و خدمات در استان تشکیل یافت، گفت: این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال ۱۰ درصد رشد داشت.

اقوامی با بیان اینکه از این تعداد ۱۴ هزار و ۳۵۸ فقره پرونده مختومه شد، عنوان کرد: صاحبان این پرونده‌ها به پرداخت بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

کد خبر 5197096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha