۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۰۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

سردار شهید سلیمانی علمدار دیپلماسی مقاومت در جهان است

سردار شهید سلیمانی علمدار دیپلماسی مقاومت در جهان است

بابل-مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران قدرت منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی را نتیجه مجاهدت های شهید سلیمانی دانست نه دیپلماسی برجامی و گفت: سردارسلیمانی علمدار دیپلماسی مقاومت در جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان ظهر سه شنبه در جلسه ستاد عملیات فصل بندگی اداره کل در واکنش به فایل صوتی و اظهار نظر یکی از مسئولان وزارت امور خارجه، گفت: موفقیت‌ها در عرصه بین المللی و قدرت منطقه‌ای و حتی جهانی ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌های شهید سلیمانی هاست و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی علمدار دیپلماسی مقاومت در جهان است.

وی با تبریک فرا رسیدن ولادت کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) و با انتقاد از اظهار نظر یکی از مسئولین وزارت امور خارجه در خصوص شهید سلیمانی، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار منطقه‌ای و حتی جهانی قرار دارد که این عزت و توفیقات در عرصه‌های بین المللی مرهون مجاهدت‌های سردار پر افتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش است.

وی در ادامه با انتقاد از این اظهار نظرهای نابخردانه در افکار عمومی جامعه، افزود: مسئولین به جای منحرف کردن افکار عمومی و با پرهیز از مسائل حاشیه‌ای به دنبال رفع مشکلات کشور باشند و اینگونه اظهار نظرها نمی‌تواند به شأن و جایگاه این شهید والا مقام خدشه وارد کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تدابیر این فرمانده نام آور و پر افتخار ایران اسلامی در منطقه و جبهه مقاومت، تصریح کرد: اگر از خودگذشتگی شهید سلیمانی و هم رزمانش در محور مقاومت نبود امروز شرایط منطقه و حتی ایران اسلامی به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

حجت الاسلام شکریان امیری در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه ریزی های نظام سلطه و کشورهای استکباری برای ملت‌های مظلوم و مسلمان منطقه، تاکید کرد: بیش از چهل دو سال است دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا و متحدان غربی و منطقه‌ای اش به دنبال چپاول ثروت و منابع و ذخایر مالی و نفتی کشورهای منطقه هستند و شهید سلیمانی و هم رزمانش توانستند این نقشه‌های شوم دشمنان را به ویژه در خاموش کردن فتنه تکفیری در برخی کشورهای حامی مقاومت خاموش کنند و این نقشه شوم آنان به خواب آشفته مبدل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به عزت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شرایط منطقه، خاطر نشان کرد: نقش رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) و فرمانده پرآوازه ایران اسلامی و جبهه مقاومت در شکل گیری جریان مقاومت در منطقه و مجاهدت‌های رزمندگان این جبهه برهیچ کسی پوشیده نیست و هرگونه اظهار نظر انحرافی در خصوص این شهید والا مقام خیانت به خون شهیدان این راه روشن است.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه در پایان با اشاره به حضور مقتدرانه و اثرگذار ایران اسلامی در مسائل و حل بحران‌های منطقه‌ای و معادلات جهانی، اظهار داشت: مهم‌ترین دستاورد شهید سلیمانی در ایجاد محور مقاومت در منطقه ترویج گفتمان انقلاب است و امروز شهید سلیمانی الگو و محبوب بسیاری از شخصیت‌ها و ملت‌های بزرگ منطقه و حتی جهان است.

کد خبر 5199244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha