۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۳۴

مدیرکل کمیته امداد البرز خبر داد؛

اهدای ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه البرز

 اهدای ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه البرز

کرج - مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: دوازدهمین رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با اهدای ۱۵۰ هزار بسته معیشتی، ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم و آزادی ۵۰ زندانی در استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمدی‌فرد صبح شنبه در حاشیه بازدید از روند کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان کرونا در شهرستان کرج با اشاره به برگزاری دوازدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به همت اعضای قرارگاه مواسات و همدلی در استان البرز اقداماتی همچون توزیع بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی، ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۳۵ سری کمک‌هزینه جهیزیه به ارزش بیش از ۴۴ میلیارد تومان به نیازمندان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تلاش برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد در قالب خدمات حقوقی و قضائی این نهاد انجام می‌شود، تصریح کرد: در این رزمایش ۵۰ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد با کمک خیران به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز به روش‌های مشارکت در این طرح اشاره و بیان کرد: مشارکت در پویش از طریق مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد خواهد بود.

وی بیان کرد: در راستای رسیدگی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا و بر اساس اقدامات قرارگاه مواسات و همدلی توانستیم این اقدام را به سرانجام برسانیم و بسته‌های معیشتی را تهیه و بین جامعه هدف توزیع کنیم.

محمدی‌فرد متذکر شد: حمایت از نیازمندان به عنوان اصلی‌ترین هدف کمیته امداد محسوب می‌شود و بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور نیز وظیفه رسیدگی و حمایت از این قشر دوچندان شده است.

کد خبر 5201739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha