۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۳۱

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

اجرای طرح اطعام مهدوی/ ۳۴۰ پایگاه زکات فطره را جمع می کنند

 اجرای طرح اطعام مهدوی/ ۳۴۰ پایگاه زکات فطره را جمع می کنند

ساری- مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به اجرای طرح اطعام مهدوی در استان گفت: این طرح با همکاری ۳۱۳ آشپزخانه در استان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بشیر عالیشاه پیش ازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک در پیش بودن عید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم نیک‌اندیش استان مازندران اظهار کرد: امسال با ۳۱۳ آشپزخانه طرح «اطعام مهدوی» برای نیازمندان استان اجرا شد که برای اجرای این طرح قدردان همراهی و مشارکت خیران مراکز نیکوکاری محلات استان هستیم.

وی با اشاره برنامه‌های کمیته امداد مازندران ویژه ماه مبارک رمضان امسال، گفت: در روز عید فطر ۳۴۰ مرکز نیکوکاری، تمامی پایگاه‌های کمیته امداد و ادارات این نهاد و پایگاه‌های مستقر در مساجد، در همه شهرستان‌ها آماده دریافت زکات فطریه هستند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: مبلغ زکات فطریه برای گندم، هر سر ۲۰ هزرا تومان و برای برنج تا ۱۰۰ هزار تومان براساس عرف منطقه اعلام کردند که بر اساس نوع برنجی است که استفاده شده است.

وی گفت: همچنین برای کفاره عمد روزی ۳۰۰ هزار تومان و کفاره غیرعمد روزی پنج هزار تومان است. مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان داشت: مردم نیکوکار استان همچنین از طریق تلفن همراه با شماره گیری #۵*۸۸۷۷* می‌توانند زکات فطریه و کفاره خود را پرداخت کنند.

وی افزود: کمیته امداد به عنوان دبیرخانه شورای زکات استان بوده و هر صندوق جمع آوری زکات فطریه و کفّارات باید منقش به آرم شورای زکات باشد و مجوز لازم از سوی کمیته امداد را داشته باشد.

حجت الاسلام عالیشاه با تقدیر از همراهی مردم نوعدوست استان با کمیته امداد گفت: مبالغ جمع آوری شده زکات فطریه و کفاره در اسرع وقت به دست نیازمندان می‌رسد.

کد خبر 5210585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha