۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۵۱

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

ثبت ۲۰۵۵ مسئله در طرح مهرواره همدلی کرمانشاه

ثبت ۲۰۵۵ مسئله در طرح مهرواره همدلی کرمانشاه

کرمانشاه- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از ثبت ۲ هزار و ۵۵ مسئله در طرح مهرواره همدلی استان کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام مهدی کارگر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در طرح مهرواره همدلی هر فردی در هر محله‌ای که توانایی و دغدغه حل مشکلات محله را دارا است وارد میدان می‌شود و در واقع این طرح لبیک به ندای تواصی مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به زمان آغاز و پایان طرح مهرواره همدلی در استان کرمانشاه افزود: طرح مهرواره همدلی از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه آغاز شده و تا ۲۰ خرداد ادامه خواهد یافت و بعد از اتمام زمان ثبت نام به طرح‌های برگزیده در سراسر استان‌ها و کشور جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان اینکه ویژگی اصلی طرح مهرواره همدلی مردمی بودن آن است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مورد استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حل مشکلات و معضلات می‌فرمایند رفع مشکلات احتیاج به همراهی مردم و همدلی دارد و هر کاری که مردم وارد شدند قطعاً گشایش در آن به وجود آمده است.

کارگر بیان کرد: هدف اصلی طرح مهرواره همدلی ایجاد نشاط و روحیه خودباوری در میان مردم و تقویت موضوع هویت بخشی به مساجد و تثبیت جایگاه امام محله به عنوان محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: در طرح مهرواره همدلی شرایطی فراهم شده تا مردم با کمک یکدیگر و امام محله هر تعداد از مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، زیرساختی، آموزشی و تربیتی، بانوان، سبک زندگی و سلامت، خانواده را که اولویت دارد حل کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه شرکت کنندگان در طرح مهرواره همدلی می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵ مسئله و طرح خود را ثبت کنند، گفت: از ابتدای آغاز طرح مهرواره همدلی در استان کرمانشاه ۲ هزار و ۵۵ نفر مسئله خود را در سامانه به ثبت رسانده‌اند.

کارگر خاطر نشان کرد: تاکنون بیشترین مسئله در شهرهای کرمانشاه با ۱۴۰ مسئله، سنقر و کلیایی ۲۷۱، قصرشیرین ۱۹۶ و صحنه ۴۲۲ مسئله به ثبت رسیده است و در مجموع استان کرمانشاه رتبه هشتم کشوری را در ثبت مسائل و شرکت کننده به خود اختصاص داده است.

کد خبر 5213197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha