۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۱

امام جمعه لارستان:

اظهار نظرهایمان باعث دلسردی مردم در انتخابات نشود

اظهار نظرهایمان باعث دلسردی مردم در انتخابات نشود

شیراز- امام جمعه لارستان گفت: مراقب اظهار نظرهایمان باشیم تا موجب دلسردی مردم در انتخابات و حواشی دشمن شاد کن نشویم .

حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم در گفتگو با خبرنگار مهر، انتخابات را عرصه نقش آفرینی مردم در سرنوشت چهار ساله شأن دانست و گفت: اظهار نظرها به نحوی باشد که منجر به دلسردی مردم از مشارکت در انتخابات و حواشی دشمن شاد کن نشود.

وی تصریح کرد: کسانی را انتخاب کنید که انقلابی، عدالت خواه، ضد فساد و معتقد به مردم و جوانان باشند، چرا که چنین دولتی می‌تواند امورات کشور را سامان دهد.

حجت الاسلام موسوی خرم خطاب به کاندیداهای انتخاباتی نیز گفت: همگان در مقابل قانون تسلیم و خاضع باشند و از پرداختن به حواشی و رفتارهای دشمن شاد کن پرهیز کنند.

امام جمعه لارستان در ادامه با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات و دولت جوان انقلابی نیز ابراز کرد: منظور از دولت جوان انقلابی دولتی که همه اعضای آن در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال باشند نیست که در آن صاحبان تجربه و کارآزمودگان و دنیادیدگان نادیده گرفته شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی لارستان استفاده از جوانان مؤمن و انقلابی در بخش‌های مختلف مدیریتی کشور را مهم دانست و گفت: دولتی که سر کار می‌آید باید اعتقاد به جوانان داشته باشد، زیرا اگر چنین دولتی سر کار بیاید، قطعاً مشکلات قابل حل و زمینه تحقق آرمان‌ها فراهم خواهد شد.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه افزود: این انتخابات باید با حضور گسترده مردم محقق شود و همه سلیقه‌ها و جریان‌های معتقد به جمهوری اسلامی در آن شرکت کنند.

کد خبر 5223699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha