۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۱۱

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس خبر داد؛

اختصاص بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی برای شبکه آب و فاضلاب مسجدسلیمان

اختصاص بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی برای شبکه آب و فاضلاب مسجدسلیمان

اهواز - نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی برای شبکه آب و فاضلاب شهرستان مسجدسلیمان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ورناصری در نشست خبری مجمع نمایندگان خوزستان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: حوزه انتخابیه من هشت شهر و یک هزار و ۲۶۵ روستا دارد؛ این حوزه بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه خوزستان بوده که میان لرستان و چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است.

وی افزود: برخی از اقدامات بعد از ۴۲ سال در حوزه‌های انتخابیه انجام شده که از آن جمله می‌توان به اختصاص بودجه ۴۰۰ میلیاردی برای شبکه آب و فاضلاب مسجدسلیمان اشاره کرد.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تنش آبی ۷۰۰ روستای خوزستان ۱۱۴ روستای آن متعلق به حوزه‌های من است که برای بخش اعظمی از آن تأمین اعتبار شده است؛ همچنین در بخش برق نیز در یک سال اخیر برای حدود ۳۰ روستا برق‌رسانی شد.

ورناصری در خصوص پروژه‌های جاده‌ای گفت: جاده‌های حوزه انتخابیه من به جاده‌های مرگ معروف هستند و اولین نطق من در مجلس نیز در حوزه آب و جاده بود و در همین مدت کوتاه نمایندگی بحث چهار خطه شدن جاده اهواز به مسجدسلیمان از چهار جبهه شروع شده و پیشرفت فیزیکی خوبی نیز دارد.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از آرزوهای دیرینه مردم شهر، اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای بود که سال‌ها به خاطر نداشتن طرح جامع شاهد این مظلومیت بودند ولی اجرای این طرح برای مسجدسلیمان تصویب شد.

وی با اشاره به اینکه آسفالت ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های حوزه انتخابیه در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری نیز از سال ۹۶ به بهانه تخصیص نیافتن آب تعطیل شده و بر اساس سیاست‌های غلط وزارت نیرو به بهانه‌های مختلف این طرح به عقب افتاد که با رجوع مجمع نمایندگان خوزستان به کمیسیون اصل ۹۰ موضوع خیلی زود پیگیری شده و به دنبال این هستیم که هرچه سریع‌تر به نتیجه نهایی برسد.

ورناصری با اشاره به اینکه تخصیص آب برای ۲۰۷ هزار هکتار از مجموع ۲۳۳ هزار هکتار فاز دوم انجام شده است، تأکید کرد: در اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری از یک سانتیمتر سهم خوزستان کوتاه نیامدیم و برای شهرهایی که در فاز اول سهم نداشتند نیز تلاش شده که در فاز دوم از نعمت اجرای این طرح بهره‌مند شوند.

وی در پایان خبر داد: اندیکا و هفتکل حتی یک تخت بیمارستانی نداشتند که در یک سال اخیر با پیگیری‌های انجام شده یک بیمارستان برای هفتکل در حال ساخت است؛ همچنین برای اندیکا نیز دو بیمارستان ساخته شده که پیگیر تجهیز آن هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با توجه به گذشت حضور یک ساله نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در طرحی مبتکرانه که برای اولین بار در خوزستان اجرایی می‌شد، مجمع نمایندگان استان را برای پاسخگویی به اصحاب رسانه در یک نشست خبری مشترک دعوت و با اختصاص زمانی چهار ساعته ضمن دریافت انتقادات اصحاب رسانه، نسبت به پاسخگویی به سوالات و ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف انتخابیه اقدام کردند.

کد خبر 5227114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سهیل نصیری IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      1 0
      بودحه ای برای مصرف یا تغییر ؟؟؟؟؟