۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۹

با پایان شمارش آراء مشخص شد؛

اعلام نتایج انتخابات شورای شهر درمجن، بیارجمند، کلاته خیج و بسطام

اعلام نتایج انتخابات شورای شهر درمجن، بیارجمند، کلاته خیج و بسطام

شاهرود- ستاد انتخابات شهرستان شاهرود با پایان شمارش آراء، اسامی نفرات برگزیده مردم را در ششمین دوره انتخابات شورای شهرهای شهرستان شاهرود اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد انتخابات استان سمنان با پایان شمارش آرا در ششمین دوره انتخابات شورای شهر در سطح شهرهای کلاته خیج، بسطام و مجن، اسامی برگزیدگان و تعداد آرا را به این شرح اعلام کرد:

برگزیدگان مردم برای شورای اسلامی شهر بسطام هم به ترتیب ناصر شمس با یک هزار و هشت رأی، احسان احمدی با ۹۳۶ رأی، علی عباسی با ۹۳۵ رأی، محسن حسنی با ۹۱۲ رأی و علی وکیلی با ۷۳۵ رأی به عنوان اعضای اصلی و سمانه باقری ۶۶۸ رأی، جواد خدامی با ۶۴۰ رأی، حمیدرضا دباغی با ۴۹۴ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل تعیین شدند.

در مجن نیز حسین یار محمدی با یک هزار و ۱۴۸ رأی، حسین رحمان دوست با ۸۶۷ رأی، زهرا کاظمی پور با ۸۱۲ رأی، علیرضا رمضانی با ۷۴۸ رأی و مسلم صحرایی با ۶۸۸ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر و سید حسین سادات با ۶۰۳ رأی، عباس بابایی با ۵۷۱ رأی و علیرضا سهرابی با ۴۸۵ رأی به عنوان علی‌البدل معرفی شدند.

در شهر کلاته خیج نیز سید جلال میری یک هزار و ۱۷۸ رأی، عبدالله غنچه با ۸۲۲ رأی، علی محمد عرب زینلی با ۶۶۳ رأی، حسین عرب انصاری با ۶۶۰ رأی و عزیز عرب نجفی با ۵۷۴ رأی به عنوان اعضای شورای ششم و جواد عجم با ۴۵۸ رأی و رضا عجم اکرامی با ۴۰۷ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر کلاته خیج برگزیده شدند.

در بی ارجمند نیز اتفاق جالبی رخ داده و دو خانم در شورای شهر هستند به این ترتیب عالیه سادات آمیقی با ۷۴۶ رأی، جابر بخشی با ۵۳۱ رأی، سید رضا حسینی با ۵۰۵ رأی، محمد حسین احمدی با ۴۸۴ و مریم کریمی با ۴۵۴ رأی به عنوان اعضای اصلی و محمد باقری با ۴۲۳ رأی، رمضانعلی باقری با ۴۱۵ رأی و رحمت الله باقری با ۴۰۱ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

کد خبر 5239075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha