۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۵

سخنگوی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در البرز :

معترضان به نتیجه انتخابات شوراها به هیأت‌های اجرایی مراجعه کنند

معترضان به نتیجه انتخابات شوراها به هیأت‌های اجرایی مراجعه کنند

کرج - سخنگوی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا در استان البرز گفت: معترضان به نتایج انتخابات به هیأت‌های اجرایی در فرمانداری و بخشداری مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباسی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا در استان البرز اظهار کرد: قانون برای اعتراض به روند برگزاری یا موارد دیگر در انتخابات شورای شهر و روستا فرآیندی را تعریف کرده است.

وی با اشاره به این فرآیند افزود: نامزدهایی که به نتایج انتخابات اعتراض دارند یا کسانی که مستنداتی مبنی بر تخلف و یا خرید و فروش رأی در روز انتخابات دارند ظرف مدت امروز و فردا با مراجعه به هیأت‌های اجرایی مستقر در فرمانداری یا بخشداری‌ها مستندات را ارائه کنند.

سخنگوی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا در استان البرز بیان کرد: شخصاً به هیأت‌های اجرایی انتخابات در سراسر استان سرزده‌ام.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد متذکر شد: نامزدهای شورا یا طرفداران آنها که اقدام به خرید و فروش رأی کردند، أگاه باشند که اگر برای هیئت نظارت بر انتخابات شوراها روشن و ثابت شود که خرید و فروش رأی انجام داده‌اند، آرای آن نامزدها در همان صندوق‌هایی که خرید و فروش رأی صورت گرفته است، توسط هیئت نظارت باطل خواهد شد.

کد خبر 5239953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فاطمه آذری IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 1
      خواهان رسیدگی و برخورد جدی با امار بسیار بالای تخلفات در شهر ماهدشت
    • زهرا سلیمانی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 0
      تخلف فاحش در انتخابات ماهدشت
    • رقیه IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 0
      اعتزاض به انتخابات شورای شهر ماهدشت که خیلی رای میفروشند وتقلب صورت گرفته است
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      0 0
      انتخاباتی که اراخریدوفروش میشود انتخابات نیست سراغاز فساداست دولتمردان یکبارجرات بخرج بدهندچنین انتخاتی باطل کنندتابرای همیشه فسادریشه کن شود درودبرمدیران باشجاعت