۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸

مدیرکل امور حقوقی هلال احمر:

هلال احمر از ۴ هزار ملک اهدایی صیانت می‌کند

هلال احمر از ۴ هزار ملک اهدایی صیانت می‌کند

کرج - مدیرکل امور حقوقی جمعیت هلال احمر گفت: از نزدیک به ۴ هزار ملک که از سوی واقفین و مصالحین به جمعیت هلال احمر هبه شده است، حفظ و صیانت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، میرحامد خانی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه نهمین همایش علمی، کاربردی و آموزشی مسئولین حقوقی ستادی، استانی، سازمانی و شرکت‌های تابع هلال احمر که در شرکت سها ساوجبلاغ برگزار شد، اظهار کرد: امروز شرکت تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر که بزرگ‌ترین شرکت تجهیزات پزشکی در سطح کشور محسوب می‌شود، میزبان این همایش است.

وی بیان کرد: این همایش با حضور اساتید فاضل و دانشمند حوزه دادگستری کل استان البرز، رئیس کل دادگستری، معاونین و دادستان مرکز البرز و همچنین اساتیدی از دادگستری کل استان تهران در حال برگزاری است.

مدیرکل امور حقوقی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: این کارگاه یک روزه، با محوریت مباحث کاربردی در حوزه آئین دادرسی مدنی و کیفری تشکیل شده و حاضرین در سطح حقوقی کشور با این موضوعات آشنا خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع جمعیت هلال احمر کشور در سال گذشته ارزش ریالی که به نفعش صادر شده بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

خانی گفت: به عنوان سومین دستگاه اجرایی کشور از نزدیک به ۴ هزار ملک که از سوی واقفین، مصالحین و افراد به جمعیت هلال احمر هبه شده است، حفظ و صیانت می‌کنیم.

وی متذکر شد: بر این اساس پیگیری مستند سازی و رفع تعارضی که افراد به هر دلیلی با نیت سودجویانه قصد تعرض به این املاک و حقوق جمعیت هلال احمر و حقوق بیت‌المال را دارند یکی از مهم‌ترین دستاوردهای جمعیت در سال گذشته بوده که در سال‌های آتی نیز، تداوم خواهد داشت.

کد خبر 5248386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha