۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۲۱:۵۵

ادعای استاندار خراسان شمالی؛

خراسان شمالی رتبه های برتر کشور در شاخص ها را کسب کرد

خراسان شمالی رتبه های برتر کشور در شاخص ها را کسب کرد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی در شاخص‌های مختلف در رتبه‌های پایانی قرار داشت؛ اما امروز به واسطه تلاش‌های تیم کاری استان، خراسان شمالی در رتبه‌های برتر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر محمدعلی شجاعی عصر شنبه در آئین پوشش ۹۹ درصدی گازرسانی به خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه درک مشکل مردم وظیفه یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: گازرسانی به روستاهای استان در زمانی اتفاق افتاد که دولت دارای کمترین منابع مالی بود اما کمبود اعتبار نتوانست مانعی برای این کار جهادی در استان شود.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به پیگیری‌های مجموعه مدیریت استان برای گازرسانی به روستاها، گفت: تلاش کردیم سرانه هر شخص برای گازرسانی در روستاها به ۲۵ میلیون تومان افزایش یابد و نتیجه این دلسوزی‌ها و پیگیری‌ها امروز موجب بهره مندی مردم از نعمت گاز شده است.

وی افزود: اینکه خراسان شمالی در شاخص‌های مختلف در رتبه‌های پایانی قرار داشت موجب ناراحتی بود اما امروز به واسطه تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه روزی تیم کاری استان، خراسان شمالی در رتبه‌های برتر قرار دارد.

شجاعی گفت: در انعقاد تفاهم نامه با مسئولان مختلف ملی و آمد و شدهای مسئولان ملی به استان تلاش کردیم اعتباراتی مازاد بر اعتبارات استان جذب شود و با انسجام و هم افزایی اجزای حاکمیت کارهای زیادی در راستای تأمین نداشته های استان انجام شود.

استاندار خراسان شمالی با اعلام این خبر که تا پایان سال جاری جشن پایان گازرسانی به روستاهای استان خراسان شمالی برگزار خواهد شد، گفت: در جلسه‌ای با محوریت شرکت گاز و سازمان مدیریت، برنامه ریزی های لازم برای گازرسانی به ۱۱ روستای باقیمانده و پاسگاه‌های مرزی پیش بینی شود.

گفتنی است در این نشست از تمبر یادبود آئین پوشش ۹۹ درصدی گازرسانی استان رونمایی شد.

کد خبر 5260123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha