۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۳۷

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد؛

نصب ۱۵۰ مخزن آب در روستاهای خوزستان/ ۲ کارخانه لبنی احداث می‌شود

نصب ۱۵۰ مخزن آب در روستاهای خوزستان/ ۲ کارخانه لبنی احداث می‌شود

اهواز- رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: به منظور تأمین آب پایدار در روستاهای دارای تنش آبی در خوزستان، تعداد ۱۵۰ مخزن از سوی این ستاد در این روستاها نصب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مخبر عصر امروز در نشست ستاد مدیریت بحران خوزستان با هدف بررسی مشکلات کم‌آبی در استان خوزستان اظهار کرد: برای آب‌رسانی به روستاهای دارای تنش آبی در خوزستان تعداد ۱۵۰ مخزن ۵ و ۱۰ هزار لیتری در این روستاها از سوی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام نصب می‌شود.

وی افزود: برای حل مشکل آب‌رسانی به روستاهای خوزستان فعالیت‌های جدی داریم به گونه‌ای که آب‌رسانی به یک هزار و ۴۰۰ روستا را در برنامه داریم و آب‌رسانی به ۴۰۰ روستا تکمیل شده است.

مخبر با اشاره به سرمایه‌گذاری در خوزستان بیان کرد: ما در خوزستان تا امروز نزدیک به ۹۰ هزار میلیارد تومان در بخش‌هایی از کارگاه‌های کوچک تا کارخانه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و تاکنون تعداد ۷۵ هزار شغل را در خوزستان ایجاد کرده‌ایم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خوزستان بیان کرد: ساخت و راه‌اندازی دو کارخانه لبنی و صنایع تبدیلی و بسته‌بندی با کیفیت محصول خرما در استان در دست بررسی و مطالعه است و به زودی عملیات اجرایی آنها شروع خواهد شد.

مخبر با اشاره به دستور رهبری برای رسیدگی به وضعیت خوزستان عنوان کرد: چند موضوع ملی را نیز پیگیری و به مقام معظم رهبری و دولت فعلی و آینده منتقل خواهیم کرد و در عین حال من حامل پیام محبت مقام معظم رهبری به مردم خوزستان هستم؛ رهبر از این وضعیت ناراحت هستند و دستورات مؤکدی دادند که رسیدگی شود که امید است که روزهای سخت پشت سر گذاشته شود و روزهای خوب در انتظار مردم استان خوزستان باشد.

کد خبر 5261872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha