۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۰

سالگرد ارتحال امام جمعه فقید خفر و خاوران برگزار شد

سالگرد ارتحال امام جمعه فقید خفر و خاوران برگزار شد

خاوران - پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله سید محمد علی هاشمی امام جمعه فقید خفر و خاوران با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین سالگرد رحلت آیت الله سید محمد علی هاشمی امام جمعه فقید خفر و خاوران امروز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام سید فخر الدین هاشمی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام صحرائیان امام جمعه خاوران و صمد فتوحی رئیس نهاد امامت جمعه و مسئول ستاد نمازجمعه خاوران در محل مزار آن مرحوم با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام سید فخر الدین هاشمی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد آیت الله هاشمی گفت: آیت الله هاشمی در همه عمر پربرکت خود همواره بر خدمت به مردم تاکید داشت و در طول دوران امامت جمعه خود که از ابتدای انقلاب تا به حال بود خدمات زیاری را برای مردم و شهرستان خفر و منطقه خاوران عرضه کرد که امروز شاهد آن هستیم.

حجت الاسلام صحرائیان امام جمعه خاوران نیز گفت: از دوران جوانی سعادت شاگردی این عالم برجسته را داشتم، وی هر آنچه به نفع مردم بود را نه در حرف بلکه در عمل انجام می‌داد.

امام جمعه خاوران ادامه داد: باید یاد و نام این عالم گرانقدر بیش از پیش در این شهر و کشور زنده نگه داشته شود.

همچنین حاج صمد فتوحی رئیس دفتر و مسئول ستاد نمازجمعه خاوران در ادامه گفت: هر آنچه از شجاعت، علم و تقوای این عالم بزرگوار بگویم کم است، آیت الله هاشمی در سال ۱۳۵۸ با حکم امام خمینی (ره) به عنوان نماینده حضرت امام (ره) و امام جمعه بخش سابق خفر منصوب شد. وی از ابتدای انقلاب به تقویت سنگر نمازجمعه و خدمت به مردم خفر و خاوران پرداخت در در این چهل سال مسئولیت امامت جمعه را بر عهده داشت.

رئیس دفتر امام جمعه خاوران ادامه داد: آیت الله هاشمی در دوران قبل از انقلاب از جمله مبارزان با حکومت پهلوی بود.

کد خبر 5263931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha