۱۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۱

امام جمعه موقت ورامین:

راه حل رفع تحریم‌ها اعتماد به غرب نیست

راه حل رفع تحریم‌ها اعتماد به غرب نیست

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: دوران هشت ساله قبلی تجربه خوبی برای ملت ایران است، راه حل رفع تحریم‌ها اعتماد به غرب نیست، برای رفع تحریم‌ها باید به امکانات و جوانان تکیه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی در خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به در پیش بودن ایام محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان گفت: باید هدف و رسالت قیام عاشورا تبیین شود و از بیان مطالبی که موجب وهن و کاستن شأن اهل بیت (ع) است خودداری کرد.

خطیب جمعه ورامین افزود: باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به اقامه عزاداری اقدام کرد، دهه محرم دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر است و فلسفه قیام امام حسین (ع) نیز احیای این فریضه الهی است.

وی سپس به به مراسم تحلیف ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: دوران هشت ساله قبلی تجربه خوبی برای ملت ایران است، راه حل رفع تحریم‌ها اعتماد به غرب نیست، برای رفع تحریم‌ها باید به امکانات و جوانان خود برای ساختن کشور تکیه کنیم.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه سفره مردم را نباید به مذاکرات گره زد، افزود: باید با فساد مبارزه کرد و عدالت خواهی را توسعه داد، مردمی بودن و حضور در میان مردم از نقاط قوت دولت جدید است.

قدوسی خواستار تحقق مردمی بودن در عمل شد و افزود: رئیس جمهور جدید علاوه بر در کنار مردم بودن می‌بایست، از ظرفیت نخبگان در جهت تحقق شعارهای انقلاب اسلامی به ویژه رسیدگی به محرومان و مستضعفان استفاده کند.

کد خبر 5275014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha