۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۱۸

نایب رئیس کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا خبر داد:

تلاش گسترده برای ورود اسکی روی آب به المپیک

تلاش گسترده برای ورود اسکی روی آب به المپیک

نایب رئیس ایرانی کنفدراسیون اسکی روی آسیا گفت: در تلاش هستیم با تبیین اهداف معین در قاره ها شرایط ورود اسکی روی آب در المپیک فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا مهر صادقی از هماهنگی با فدراسیون جهانی برای هدف گذاری و ایجاد شرایط لازم جهت عضویت در ioc گفت: فدراسیون جهانی اسکی روی آب (iwwf ) به عنوان متولی اصلی این رشته در دنیا با کمک فدراسیونهای قاره ای از جمله کنفدراسیون آسیا برنامه هدفمندی را تدارک دیده تا شرایط و فاکتورهای لازم کمیته بین المللی المپیک (ioc) برای عضویت رسمی این رشته را فراهم کند و در این بین نقش کنفدراسیون آسیا بدلیل تعدد کشورهای عضو بسیار پررنگ است.

مهرصادقی بااشاره به محبوبیت و میزان علاقه مندی مخاطب به عنوان یکی از مولفه های اصلی حضور یک رشته در المپیک اذعان داشت: اسکی روی آب در دنیا طرفداران ومخاطبان بیشماری دارد و این رشته مهیج می تواند در آوردگاه معظمی همچون المپیک تماشاگران زیادی را جذب کند و این مزیت بزرگی برای این رشته پرمخاطب خواهد بود.

نایب رییس کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا تصریح کرد: اسکی روی آب علاوه بر برگزاری مستمر رقابتهای جام جهانی، مسابقات قهرمانی جهان در رشته های زیر شاخه خود مثل کیبل اسکی‌و قایق و همچنین رقابتهای قاره ای مثل مسابقات قهرمانی آسیا و رقابتهای مسترز، در بازیهای ساحلی و رقابتهای جهانی رشته های غیر المپیکی هم حضور دارد و قطعا زیر ساختهای آن برای تعامل با ioc و ورود به المپیک مهیا خواهد شد.

وی تاکید کرد: فعال کردن کلیه کشورها در تمامی قاره ها و افزایش کشورهای عضو فدراسیون بین المللی و تشکیل کمیته ضد دوپینگ که از منشورهای المپیک به حساب می آید محور اصلی مذاکرات ما با "توماس لین" ربیس تایوانی کنفدراسیون آسیا و "خوزه آنتونیو پرزپریگو" رییس فدراسیون جهانی از مکزیک بوده که اجرای این اهداف عالیه بطور مستمر در آینده پیگیری خواهد شد.

کد خبر 5283603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha