۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۷

محمد علیپور:

ورزش به یک وزیر متخصص نیازمند است/ سجادی می تواند تحول ایجاد کند

ورزش به یک وزیر متخصص نیازمند است/ سجادی می تواند تحول ایجاد کند

 رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی و عضو هیات اجرایی کمیته المپیک گفت: ورزش نیاز  به یک مدیر ورزشی دارد و با شناختی که سالهاست از دکتر سجادی دارم بهترین و شایسته ترین گزینه برای وزارت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علیپور با بیان این مطلب گفت: به واقع باید به رییس جمهور محترم بخاطر حسن نظر و انتخاب مدیری ازجنس ورزش آقای دکتر سجادی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان تبریک گفت چرا که این مدیر توانا و مجرب تمامی فاکتورهای هدایت ورزش ایران را دارد و یقینا توانمندیهای ایشان می تواند ورزش کشوررا به سمت موفقیت سوق دهد.

این چهره نام آشنای ورزش، دکتر سجادی را مدیری از جنس اصیل ورزش خواند و تاکید کرد: حمید سجادی به عنوان قهرمان دو ومیدانی قاره آسیا و تحصیلکرده رشته دکترای تربیت بدنی، استاد و مدرس دانشگاه با سابقه معاونت سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش جوانان تمامی مولفه های یک مدیر اصیل از جنس ورزش را داراست.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با درخواست از نمایندگان خانه ملت اذعان داشت: به عنوان یکی از خادمان ورزش کشور از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا دارم که از انتخاب گزینه پیشنهادی دولت برای ورزش کشور حمایت قاطع و پشتیبانی داشته باشند و بی شک فردی مثل دکتر سجادی با ایجاد تحول در ورزش ایران پاسخ اعتماد و اعتقاد خانه ملت را خواهد داد.

کد خبر 5285417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha