۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۰۹

بدون اشاره به سوابق کارشکنی‌های پیشین واشنگتن؛

آمریکا خواستار برقراری صلح در شبه جزیره کره شد!

آمریکا خواستار برقراری صلح در شبه جزیره کره شد!

وزارت خارجه آمریکا امروز بدون اشاره به سوابق کارشکنی‌های پیشین واشنگتن در قبال پیونگ یانگ در ادعایی عوام فریبانه مدعی شد که خواستار برقراری صلح در شبه جزیره کره است!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری «یونهاپ»، وزارت خارجه آمریکا امروز در ادعایی عوام فریبانه مدعی شد که در رابطه با کره شمالی، خواستار برقراری صلح و رفاه در شبه جزیره کره است!

در ادعای وزارت خارجه آمریکا در این خصوص آمده است که واشنگتن همکاری نزدیکی با متحدان و شرکای خود برای ایجاد صلح و امنیت بیشتر در منطقه دارد!

این در حالیست که در بیانیه ها و ادعاهای واهی آمریکا در این خصوص هیچ اشاره ای به اعمال تحریم های سنگین واشنگتن بر مردم کره شمالی نمی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ۳ دُور گفتگوی مستقیم میان سران آمریکا و کره شمالی در دوران ریاست جمهوری ترامپ با کارشکنی و اقدامات خصمانه واشنگتن به شکست منتهی شد.

این در حالی است که «کیم یو جونگ» خواهر رهبر کره شمالی پیش از این از ایالات متحده و کره جنوبی به دلیل برگزاری رزمایش نظامی مشترک انتقاد کرد و آن را یک رزمایش جنگ هسته ای مقدماتی علیه کره شمالی و به منزله بیان واضح سیاست خصمانه واشنگتن برضد پیونگ یانگ تلقی کرد.

کیم یو جونگ اقدام کره جنوبی را «رفتار ریاکارانه» تلقی و برای سئول ابراز تاسف شدید کرد چرا که کره جنوبی تمرین های اولیه با آمریکا را در آستانه رزمایش اصلی آغاز کرده بود.

کد خبر 5289385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha