۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۳۱

برای همه دانشجویان؛

آزمون درس «مبانی طب ایرانی و مکمل» ۹ شهریور برگزار می شود

آزمون درس «مبانی طب ایرانی و مکمل» ۹ شهریور برگزار می شود

تمامی دانشجویان ترم آخر سال تحصیلی ۱۴۰۰ دانشگاه های علوم پزشکی باید در آزمون درس دو واحدی «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، درس دو واحدی «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» ویژه دانشجویان ترم آخر سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور است و دانشجویان از ۲۶ تیرماه تا ۶ مردادماه ۱۴۰۰ این واحد درسی را اخذ کردند.

این درس توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی با مشارکت دفتر طب ایرانی و مکمل، هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته طب سنتی و دبیرخانه های تخصصی دو واحد درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» برای دانشجویان علوم پزشکی ارائه شد.

گروه هدف این درس دانشجویان علوم پزشکی است و این درس برای دانشجویان دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و کارشناسی پیوسته رشته های پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی و تغذیه به صورت اجباری و برای دانشجویان سایر رشته های علوم پزشکی به صورت اختیاری ارائه می شود.

کلاس مجازی ارائه درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» ۶ شهریورماه به پایان می رسد و آزمون الکترونیک این درس در ۹ شهریورماه ۱۴۰۰ برگزار می شود و نمرات دانشجویان به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی تا پایان شهریورماه اعلام می شود.

کد خبر 5290636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      0 0
      خبرگزاری مهر ان شاء الله هر هفته یک خبر یا تحلیل یا مصاحبه در مورد آموزش طب سنتی داشته باشد و از ظرفیت خود جهت مطالبه گری توجه به حوزه آموزش طب سنتی در آموزش عالی غافل نشود.