۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۵۰

رئیس شورای شهر رشت:

رشت در زیر ساخت های گردشگری با مشکلات فراوانی مواجه است

رشت در زیر ساخت های گردشگری با مشکلات فراوانی مواجه است

رشت- رئیس شورای شهر رشت با اشاره به نبود زیر ساخت های مناسب در حوزه گردشگری، گفت: رشت در زیر ساخت های گردشگری با مشکلات فراوانی مواجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر چهارشنبه در جلسه شورای شهر رشت با اشاره به فرآیند سرمایه گذاری در مجتمع گردشگری خیابان پرستار رشت، اظهار کرد: با وجود ظرفیت‌های فراوان رشت در حوزه زیرساخت‌های گردشگری با مشکلات فراوانی مواجه است.

وی به مطالعات انجام شده در حوزه گردشگری اشاره کرد و افزود: پیشنهاد سرمایه گذاری برای احداث یک مجتمع تجاری گردشگری در خیابان پرستار رشت در حال بررسی است.

رئیس شورای شهر رشت در ادامه خواستار همکاری سازمان و نهادها شهر رشت با شهرداری و شورا برای اجرای این طرح سرمایه گذاری شد و گفت: شورای ششم تلاش می‌کند تا در طول فعالیت خود زمینه ارائه بهترین خدمات را به رشتوندان فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بودجه لازم برای اجرای پروژه‌ها را ندارد، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های بزرگ در شهر رشت لازم و ضروری است.

واثق کارگرنیا به موضوع زمین‌های نسقی و مشکلات آن اشاره و تصریح کرد: حواشی در این زمینه مطرح است اما اعضای شورای شهر رشت تلاش می‌کنند تا مشکلات و چالش‌های موجود در زمینه را حل کنند تا زمینه ساخت و ساز برای شهروندان فراهم شود.

۷ خیابان رشت قابلیت اجرای طرح پارکبان را دارد

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر رشت نیز در این جلسه موضوع مصوبه شورای پنجم درباره اجرای طرح پارکبان حاشیه خیابان‌ها اشاره و اظهار کرد: شورای ششم در این مصوبه نقشی نداشته است.

مسعود عباس نژاد با بیان اینکه این طرح باید بازنگری شود، گفت: تنها هفت خیابان شهر رشت قابلیت اجرای این طرح را دارد در حالی که ۲۷ خیابان برای آن تعیین شده است.

کد خبر 5294924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha