۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۳۰

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان:

تیم فوتبال شهرداری همدان فروشی نیست /حمایت قاطع از حضور در لیگ

 تیم فوتبال شهرداری همدان فروشی نیست /حمایت قاطع از حضور در لیگ

همدان- رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان گفت: فروش تیم فوتبال شهرداری شایعه بوده و شورای اسلامی شهر همدان با تمام توان از حضور تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور حمایت می‌کند.

اکبر کاووسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر همدان قاطعانه از حضور تیم فوتبال شهرداری در لیگ دسته اول فوتبال کشور حمایت می‌کند.

وی افزود: نظر اعضای شورای اسلامی شهر همدان کاملاً به تیم فوتبال شهرداری مثبت بوده و از شور و شعفی که از صعود این تیم با زحمات فراوان به لیگ دسته اول فوتبال کشور در سطح شهر به وجود آمده حمایت می‌کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه تیم در حال بسته شدن است، گفت: کادر فنی بومی و با دانش فصل گذشته را حفظ کرده‌ایم و شاکله اصلی تیم فوتبال شهرداری نیز همچون فصل گذشته از ظرفیت بومی استفاده خواهد شد.

کاووسی خاطرنشان کرد: امیدواریم در لیگ دسته اول فوتبال کشور نیز شاهد درخشش تیم فوتبال شهرداری همدان باشیم.

وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر فروش تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: عده‌ای به دنبال خرید، تغییر اسم و مسائل دیگری بودند که به هواداران تیم فوتبال شهرداری و مردم فوتبال دوست همدان این اطمینان را می‌دهیم که تیم فوتبال شهرداری فروشی نیست و به این حواشی و شایعات توجه نکنند و قاطعانه شورای شهر از این تیم حمایت می‌کند.

کد خبر 5297758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha