۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۳۸

دادستان شاهرود تاکید کرد؛

برخورد قاطع با سارقان باغات در بخش مرکزی شاهرود

برخورد قاطع با سارقان باغات در بخش مرکزی شاهرود

شاهرود- دادستان شاهرود با بیان اینکه برخورد قاطع با سارقان باغات در بخش مرکزی شهرستان صورت می‌گیرد، گفت: دیگر اولویت ما در این بخش، توزیع کنندگان مواد مخدر محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضی پارسا منش در حاشیه سفر یک روزه به بخش مرکزی و روستاهای دهستان طرود شهرستان شاهرود با حضور معاون فرمانده انتظامی شاهرود و دیگر مسئولان در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از اهداف این سفر بازدید از محور طرود است که به دلیل عرض کم و مسائل فنی دارای مخاطراتی برای مردم است که امیدواریم با تخصیص اعتبارات این محور ایمن سازی شود.

وی با اشاره به اجرای طرح تعریض این جاده در بلندمدت و بهسازی مکان‌های آسیب دیده، تاکید کرد: محور طرود به دلیل اتصال شهرستان شاهرود و استان‌های گلستان و خراسان شمالی به کویر مرکزی و اصفهان و یزد دارای اهمیت است.

رفع موانع تولید در معادن

دادستان شاهرود با بیان اینکه برخورد قاطع با سارقان باغات در بخش مرکزی شاهرود در دستور کار قرار دارد، افزود: با توزیع کنندگان مواد مخدر نیز برخوردی مطابق قانون و بدون مماشات صورت خواهد گرفت.

پارسا منش با اشاره به بازدید از دو معدن مس در طرود نیز، گفت: رفع مشکلات و موانع تولید از یک سو و از سوی دیگر استفاده معادن از نیروهای بومی و رعایت فرهنگ بومی محلی دو مقوله مهمی بود که درباره این معادن مطرح می‌شود.

وی همچنین به مقوله زمین خواری و مشکلات ساخت و ساز در اراضی ملی نیز اشاره کرد و گفت: مردم باید آگاه شوند همچنین سامانه سجام قوه قضائیه آماده دریافت گزارش‌های مردمی است تا بتوانیم با کمک مردم به این مقوله رسیدگی کنیم.

به گزارش مهر، در این سفر یک روزه مسائل و مشکلات دهستان طرود توسط شورا و همچنین معتمدان محلی بازگو شد.

کد خبر 5300124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha