۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۵۹

فعال اصولگرا در کردستان عنوان کرد؛

کردستان برای جبران عقب ماندگی ها نیازمند استانداری ویژه است

کردستان برای جبران عقب ماندگی ها نیازمند استانداری ویژه است

سنندج- کارشناس ارشد مردم شناسی و از فعالان اصولگرای کردستان گفت: توسعه استان بدون انتخاب استانداری انقلابی،جوان و کار آمد با شرایط ویژه در هیأت دولت امکان پذیر نخواهد بود.

محمد رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان کردستان به عنوان یکی از استان‌های استراتژیک و حساس کشور از نظر موقعیت جغرافیایی و داشتن جمعیتی با تنوع مذهبی و قومی همواره از ریل توسعه مناسب برخوردار نبوده و فاصله بسیاری زیادی با استان‌های همجوار خود دارد.

وی افزود: این استان که در انتخابات دوازدهم و سیزدهم ریاست جمهوری بالاترین رأی را به سبد سرازیر کرد، این حق را به گردن دولت دارد که لااقل کلید این استان محروم به فردی سپرده شود که در کنار شناخت از ظرفیت‌های پنهان آن بدون نگاه حزبی و جناحی هدفی جز خدمت به محرومان نداشته باشد.

محمدی خاطرنشان کرد: اظهارات منابع غیررسمی حاکی از آن بوده که به زودی قرار است استاندار فعلی کردستان با همه کارهای انجام شده و نشده از مردم این استان خداحافظی کند و فرد دیگری بر صندلی او تکیه بزند و این موضوع در روزهای آینده به بحث داغ محافل سیاسی و مردم استان تبدیل شده است.

این فعال اصولگرا اظهار داشت: از معیارهای استاندار کردستان بدون توجه به بومی و غیر بومی بودن باید توسعه گرا و آشنا با منطقه و مشکلات مردم باشد.

محمدی افزود: همچنین باید قدرت هماهنگی و تعامل داشته باشد و دارای تجربه مفیدوتخصص لازم در این زمینه باشند.

وی اظهار کرد: توجه ویژه دولت به توسعه و تاکید بسیاری از مردم و مسئولین بر جبران عقب ماندگی‌های استان کردستان از مسیر توسعه و سازندگی که درسالهای اخیراتفاق افتاده می‌طلبد که فردی جوان و با دانش، مدیر و دارای تخصص و تجربه دراین حوزه بر صندلی استانداری این استان تکیه بزند.

وی افزود: آنچه که مهم است این است که دیگر زمان آزمایش وخطا نیست وباید ازتیم مدیریتی قوی، کارآمد و با تجربه که دارای سوابق مفید دراین بخش باشند استفاده کرد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد جهش در بخش‌های مختلف باشیم.

محمدی تصریح کرد: فردی که واقعاً توانایی این کار را در خود می بیند باید داوطلب پذیرش این پست مهم شود چرا که باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم این استان باشد.

کد خبر 5302490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha