۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۴۳

رئیس شورای شهر اردستان:

انتخاب شهردار اردستان سلیقه‌ای و جناحی نباشد

انتخاب شهردار اردستان سلیقه‌ای و جناحی نباشد

اردستان-رئیس شورای شهر اردستان گفت‌: اعضای شورای شهر اردستان به مسائل حاشیه‌ای ورود نکنند و انتخاب‌های سلیقه‌ای و جناحی را کنار بگذارند تا هرچه سریع‌تر تکلیف شهردار مشخص شود.

‌به گزارش خبرنگار مهر، محسن قاسمی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهردار جدید باید نقاط ضعف شهرداران سابق را شناسایی کند و سپس با تلاش و کوشش خود آن را به یک نقطه قوت تبدیل کند.

وی با بیان زمان دقیق انتخاب شهردار مشخص نیست اما بر اساس تعهد، تخصص و تجربه‌ای که دارد انتخاب می‌شود، افزود: اعضای شورای شهر باید به مسائل حاشیه‌ای ورود نکنند و انتخاب‌های سلیقه‌ای نیز را کنار بگذارند تا هرچه سریع‌تر تکلیف شهردار اردستان مشخص شود.

رئیس شورای شهر اردستان تصریح کرد: تاکید اکثریت اعضای شورا بر گزینه بومی برای انتخاب شهردار است اما در نهایت شخصی انتخاب می‌شود که همسو با معیارها و شرایط تعیین شده باشد و خدمت به مردم در اولویت او باشد.

قاسمی با بیان اینکه کاندیداهای نهایی برنامه‌های خود را ارائه دادند، خاطرنشان کرد: هنوز هیچیک از کاندیداهای نهایی به صورت مکتوب انصراف نداده‌اند و احتمال دارد که افراد دیگری نیز به لیست فعلی اضافه شوند.

کد خبر 5303865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha