۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۰۱

شهردار کرج:

باید اشتباهات مدیریتی را به حداقل برسانیم

باید اشتباهات مدیریتی را به حداقل برسانیم

کرج - شهردار کرج گفت: مشکلات مانند وضعیت کرونا، تحریم‌ها و در برخی مواقع تصمیمات اشتباه که مسئولان در آن دخیل هستند فراوان است که باید رفع شود و به حداقل برسند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سعیدی سیرایی بعد از ظهر دوشنبه در آئین معارفه خود به عنوان شهردار کرج و تکریم شهردار سابق کرج اظهار کرد: از اعضای دوره ششم به خاطر انتخاب بنده به‌عنوان شهردار کرج و از خدمات اعضای شورای دوره پنجم و شهردار سابق کرج قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: با خودم و مردم شهر کرج عهد می‌بندم بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری با کار جهادی و تلاش به سمت بهبود وضعیت کار و شهرمان گام برداریم.

شهردار کرج با اشاره به منویات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه مردم را ناامید نکنید، تصریح کرد: مشکلات مانند وضعیت کرونا، تحریم‌ها و برخی مواقع تصمیمات اشتباه که در آن دخیل بودیم فراوان هستند که باید رفع شود و باید امید را در دل مردم زنده کنیم.

آینده ایران اسلامی با وجود جوانان مؤمن و انقلابی روشن است

وی ادامه داد: همچنین ایشان فرمودند، به آینده امیدوار باشید با وجود جوانان مؤمن انقلابی و دولت حزب الهی آینده برای ایران و انقلاب اسلامی روشن خواهد بود.

سعیدی سیرایی گفت: در گذشته مجموعه مدیریت شهری تلاش کردند و به این نقطه رسیدند ما با تلاش، کار جهادی و فعالیت بیشتر این مسیر را ادامه می‌دهیم تا آینده روشنی برای مردم شهر به وجود آوریم.

وی اظهار کرد: درس «ما می‌توانیم» را مقام معظم رهبری به ما آموختند و این درس را ایشان از امام راحل برگرفتند و باعث شدند انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و در دنیا حرف برای گفتن داشته باشد.

شهردار کرج متذکر شد: بر همین اساس بزرگ‌ترین افتخار انقلاب اسلامی این است که حامی مظلومین و مستضعفین جهان باشد.

کد خبر 5325251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha