۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۲

رئیس کمیته امداد:

۴۲۰ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان هرمزگان تخصیص یافته است

۴۲۰ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان هرمزگان تخصیص یافته است

سیریک - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: بیش ۴۲۰ میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان هرمزگان اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی بختیاری صبح پنجشنبه در مراسم اهدای ۳۰۰ دستگاه یخچال به مددجویان سیریک و جاسک، که در ورزشگاه روستای روتان از توابع شهرستان سیریک برگزار شد، بیان کرد: بیش از ۴۲۰ میلیارد تومان وام اشتغالزایی در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی به مددجویان هرمزگان تخصیص داده شده است.

بختیاری افزود: در این راستا به تعداد هفت هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی با اعطای تسهیلات اشتغال در زمینه‌های شغلی دام‌پروری، خدمات، صنایع دستی و صنعتی در قالب طرح‌های توان‌افزایی، خودکفایی و کارانگیزی برای نیازمندان استان هرمزگان ایجاد می‌شد.

بختیاری در ادامه به نقش مهم کمیته امداد در کمک به محرومین، ایجاد اشتغال وعلی الخصوص آسیب دیدگان از کرونا در این ایام اشاره کرد و افزود: طرح مواسات و همدلی یک طرح بسیار زیبا و بزرگی بود که به منظور کمک رسانی به محرومین و آسیب دیدگان از کرونا توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشورمان ایجاد شد، که کمیته امداد در این ایام با همکاری خود مردم علاوه بر کمک به افراد تحت پوشش خود همکاری و کمک‌های مالی زیادی به سایر اقشار آسیب دیده از کرونا درسطح کشور نموده است.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم به کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک قابل توجهی کرده، تصریح کرد: امسال مجلس شورای اسلامی به بودجه کمیته امداد نگاه ویژه ای داشته است.

وی بابیان اینکه تا دو سال آینده هیچ مددجوی روستایی در هرمزگان فاقد مسکن نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: از آنجائیکه سه قوا انقلابی هستند و تعاملات خوبی با هم دارند، امیدواریم که برکاتی هم نصیب مردم شود.

کد خبر 5332878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha