۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۰۷

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

آمریکایی ها باید قدرتشان را در جغرافیای سیاسی خودشان تعریف کنند

آمریکایی ها باید قدرتشان را در جغرافیای سیاسی خودشان تعریف کنند

سنندج- معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز کارنامه آمریکا که سرشار از جنایت و خیانت است در برابر ملت ایران یک کارنامه سراسر شکست است و آن ها باید منطقه را ترک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله جوانی روز پنج شنبه در جمع تجمع کنندگان روز ملی مبارزه با استکبار در سنندج اظهار کرد: گرامی می‌داریم روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی می‌داریم.

وی افزود: هر ملتی افتخاراتی دارد و در شناسنامه آن ملت این افتخارات ثبت شده است و از جمله افتخارات ملت ایران این است که به عنوان یک ملت استکبار ستیز و ظلم ستیز مطرح است.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: همانند این روز باشکوه در سنندج شاهد برپایی صدها تجمع ضد استکباری در سراسر کشور هستیم.

وی افزود: مردم ایران در ۳۶۵ روز سال در حال مبارزه با استکبار بوده و ویژگی مردم ایران این است که در حوزه استکبارستیزی پیشتاز هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این مردم در طول دهه‌های مختلف همواره در مبارزه با توطئه‌های استکبار جهانی و فتنه‌های شیاطین در خط مقدم بوده‌اند.

سردار جوانی افزود: اگر ایران اسلامی از امنیت پایدار و مثال زدنی برخوردار است نتیجه رشادت‌ها و مجاهدت‌ها در سراسر کشور از جمله کردستان عزیز است.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید استکبار بداند که اقوام و مذاهب مختلف در ایران اسلامی بر یک راه مشترک پا فشاری می‌کنند و ان راه نیز استکبار ستیزی لست.

سردار جوانی اظهار کرد: روز ۱۳ آبان بیانگر رویدادهای تاریخی انقلاب اسلامی است که یکی از آنها تبعید امام خمینی (ره) در سال ۴۳ به ترکیه، دومین مورد ۱۳ آبان ۵۷ و سومین رویداد نیز ۱۳ آبان ۵۸ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست.

وی افزود: ملت ایران خواهان استقلال، عزت و کرامت انسانی است و در گذر زمان بر اساس آموزه‌های دینی خود دریافته است که راه عزت و سعادتش در مبارزه با شیطان بزرگ یعنی آمریکاست چرا که آمریکا در طول دهه‌های گذشته رفتاری طاغوت گونه و ظالمانه با ملت ایران داشته است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در سال ۴۳ آمریکا لایحه کاپیتولاسیون را بر ملت ایران تحمیل کرد و این امر با مخالفت امام خمینی (ره) مواجه شد که شاه به عنوان سرسپرده آمریکا اقدام به تبعید امام به ترکیه کرد.

سردار جوانی افزود: فریادهای امام خمینی (ره) فریادهای استقلال خواهی و عزت خواهی برای ملتی است که آمریکا به فکر ذلت آنها بود و قیام سراسری سال ۵۷ آمریکایی‌ها را مبهوت کرد و در ۱۳ آبان ۵۷ دانش آموزان و دانشجویان به دستور مزدوران آمریکا به خاک و خون کشیده شدند اما این خون‌ها سرنوشت را جوری دیگر رقم زد و انقلاب اسلامی ایران پیروز شد.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌های شکست خورده از انقلاب، سفارت خود را به لانه جاسوسی تبدیل کردند و جوانان انقلابی در ۱۳ آبان ۵۸ سفارت آمریکا را تسخیر کردند و امام راحل از این واقعه به عنوان انقلاب دوم ملت ایران یاد کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: همه بدبختی‌های ملت‌ها از آمریکا نشأت می‌گیرد و آمریکا شر مطلق است.

سردار جوانی افزود: در طول انقلاب اسلامی و طی ۴۳ سال اخیر هر توطئه ای علیه ملت ایران رخ داده است پشت آن نقش آمریکایی هاست.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا حرکت رو به جلو ملت ایران برای احیا تمدن اسلامی را برنمی تابد و در این راستا دست به انواع توطئه‌ها می‌زند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه ساله مردم ما این روز را به عنوان روزی نمادین گرامی می‌دارند و در عمل به صورت مستمر با آمریکایی‌ها در مبارزه هستند.

سردار جوانی افزود: استکبارستیزی ملت ایران معنایی جز ایستادگی ملت ایران در برابر باج خواهی ها و زورگویی‌ها ندارد و این مبارزه امروز الگویی برای دیگر ملت‌ها شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران با اطمینان می‌گوید من یک مسلمان واقعی هستم چرا که ایستادگی در برابر ظالمان و مستکبران از نشانه‌های مسلمانان واقعی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:

همین کردستان قهرمان و سرزمین مجاهدت‌های خاموش از توطئه‌های آمریکایی‌ها آسیب‌های بسیاری دیده است اما امروز در بهار ۴۳ انقلاب به امنیت، عزت و اقتدار کشورمان افتخار می‌کنیم.

سردار جوانی افزود: امروز کارنامه آمریکا که سرشار از جنایت و خیانت است در برابر ملت ایران یک کارنامه سراسر شکست است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در هیچ صحنه‌ای پیروز نشده‌اند و ملت ایران در پناه آموزه‌های اسلامی در مقابل آمریکا ایستاده است.

سردار جوانی اظهار داشت: از تجزیه طلبی و ترور، جنگ تحمیلی، راه اندازی گروهک‌های تروریستی در منطقه و دزدی دریایی در دریای عمان همگی توطئه‌هایی بوده که آمریکایی‌ها در آن شکست خورده‌اند.

وی تأکید کرد: امروز رزمندگان ایرانی در عرصه‌های مختلف آماده دفاع از کیان کشورشان هستند و آمریکایی‌ها باید بپذیرند که دوران زورگویی آنها پایان یافته است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها باید بپذیرند که قدرتشان را در جغرافیای سیاسی خودشان تعریف کنند نه در دیگر نقاط دنیا چرا که چرا که ملت ایران در پرتو اسلام به اقتدار و عزت رسیده است و آمریکایی‌ها دیگر در این منطقه امکان حضور ندارند.

سردار جوانی تصریح کرد: آمریکایی‌ها در هر گوشه‌ای از این سرزمین اقدامی را انجام دهند با پاسخ قاطع ایران مواجه می‌شوند.

وی افزود: آمریکایی‌ها به شکل‌های مختلف به دنبال غارت و چپاول هستند و حضور آنها در افغانستان و عراق و سوریه برای چپاول و غارت بوده است و نفت عراق و سوریه را به اشکال مختلفی می‌دزدند.

سردار جوانی با اشاره به عملیات غرورآفرین نیروی دریایی سپاه در بازپس گیری نفت کشورمان از دست نیروهای آمریکایی اظهار کرد: حفظ کرامت و عزت ملت ایران در این ماجرا حفظ شد و باید آنها بدانند که داستان همین طور ادامه دارد و باید حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسند.

وی افزود: آنچه که در انقلاب اسلامی به عنوان آرمان مطرح شده است، روزی تحقق پیدا خواهد کرد و اعتلای جهان اسلام در سایه وحدت مسلمانان محقق می‌شود.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: امروز ملت‌ها بیدار شده‌اند و مقاومت در منطقه یک واقعیت انکارناپذیر است.

کد خبر 5343784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha