۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۲

تقدیر از مجموعه شعر«گل‌ها همه داوودی‌اند»در مراسم انتخاب کتاب سال

تقدیر از مجموعه شعر«گل‌ها همه داوودی‌اند»در مراسم انتخاب کتاب سال

خرم‌آباد- در هشتمین دوره انتخاب کتاب سال لرستان، از مجموعه شعر «گل‌ها همه داوودی‌اند»، اثر «محمد تقی عزیزیان» که به همت حوزه هنری لرستان گرد آوری و منتشر شده، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با مراسم ملی رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «تنها گریه کن»؛ آئین اختتامیه هشتمین دوره انتخاب کتاب سال لرستان با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار لرستان، مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان، جمعی از فرمانداران استان، و برخی از مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برگزار شد.

مجموعه شعر «گل‌ها همه داوودی اند»؛ از مجموعه اشعار آئینی «محمد تقی عزیزیان» شاعر لرستانی که به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان گرد آوری و منتشر شد نیز در این آئین مورد تقدیر قرار گرفت.

کیانوش کشوری مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان در این زمینه گفت: مجموعه شعر «گل‌ها همه داوودی اند» از مجموعه اشعار آئینی «محمد تقی عزیزیان» شاعر لرستانی است که به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان گرد آوری و منتشر شده است.

وی افزود: این کتاب که ۳۴ شعر آئینی را در قالب‌های مختلف شامل می‌شود، از سوی انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شد.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان، حمایت از آثار شاخص شاعران و نویسندگان لرستانی به ویژه در عرصه ادبیات آئینی و انقلاب اسلامی را از اهداف و رسالت‌های مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری دانست و از خالقان آثار ادبی خواست به منظور حمایت حوزه هنری در خصوص چاپ و نشر آثار فاخر به مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان مراجعه کنند.

بنا بر این گزارش، این کتاب از سوی مقام معظم رهبری در آخرین دیدار ایشان با شاعران کشوری ضمن تورق مورد تحسین قرار گرفت.

از ۲۸۲ عنوان کتاب ارسالی به دبیرخانه هشتمین دوره انتخاب کتاب سال لرستان سه عنوان برگزیده و ۱۲ عنوان شایسته تقدیر شناخته شد.

«گل‌ها همه داوودی اند» جدیدترین مجموعه شعر «محمد تقی عزیزیان» با درون مایه اشعار آئینی در دو بخش است که توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

همچنین در آئین هشتمین دوره انتخاب کتاب سال استان لرستان در حوزه کتاب شهدا و دفاع مقدس، از «سامان سپهوند»، رئیس حوزه هنری لرستان تقدیر شد.

کد خبر 5358072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha