۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۰

مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت:

ایجاد جوی منفی علیه پزشکان / رقم‌های دریافتی واقعیت ندارد

ایجاد جوی منفی علیه پزشکان / رقم‌های دریافتی واقعیت ندارد

رفسنجان - مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رقم‌هایی که از دریافتی پزشکان بیان می‌شود را غیرواقعی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیم نیا ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار داشت: برای بنده مایه افتخار است که در این شهر با این همه خیر حضور پیدا کردم و تقریباً جایی نیست که خیران در آن مشارکت نداشته باشند.

وی با قدردانی از تلاش هشت‌ساله اسماعیلی ندیمی در جایگاه ریاست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، افزود: ریاست دانشگاه مسئولیت بسیار بزرگی است و مسئولیت در حکومت اسلامی شوخی نیست و در برابر صندلی مدیریتی که روی آن نشستیم، باید پاسخگو باشیم.

رحیم نیا تصریح کرد: برای اینکه شهر بخواهد توسعه پیدا کند همکاری تمام ارکان شهر را لازم دارد. دانشگاه یک قسمت است و نمایندگان مجلس، فرمانداری، دادگستری، امام جمعه و… باید در یک راستا حرکت و همدیگر را حمایت کنند که توسعه صورت گیرد.

مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز داشت: به نسبت کارهایی که انجام شده، رشته‌های تخصصی کم است و ضرورت دارد نیروهای تخصصی را جذب کرده و نگه دارید چراکه نیروی انسانی رکن است.

وی توصیه کرد: هیئت علمی جذب و نگهداری کنید که بتوانید حداقل دو رشته جراحی در رفسنجان که جایش خالی است، آموزش بدهید و داشته باشید.

مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت در ادامه با اشاره به جوی منفی علیه پزشکان گفت: متأسفانه جوّ بدی بر علیه پزشکان در مملکت درست شده که بخش زیادی از آن غیرواقعی است، عددهایی در مورد دریافتی‌ها گفته می‌شود که وجود خارجی ندارد و همین عددها مایه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی می‌شود.

رحیم نیا عنوان کرد: از نمایندگان درخواست دارم دریافتی‌های هیئت‌علمی را بپرسند. من استاد تمام هستم و آخرین کارانه‌ای که از بیمارستان گرفتم ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان بود. اکثر همکاران مانند من هستند، بنابراین مجلس کمک کنند این جو تعدیل شود.

کد خبر 5360022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha