۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۳

استاندار چهارمحال و بختیاری:

مشکلات مردم با پشت میزنشینی حل نمی‌ شود

مشکلات مردم با پشت میزنشینی حل نمی‌ شود

کوهرنگ- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه با پشت میز نشینی مشکلات حل نمی‌شود، گفت: مسئولان باید در میدان حضور یابند و مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده و برای رفع آن‌ها اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری شامگاه پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کوهرنگ با اشاره به بسته توسعه جهشی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: به منظور توسعه استان باید از منابع مالی سه بخش دولتی، بنیادها و بخش خصوصی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان شهرستان باید پروژه‌ها با پیشرفت ۳۰ درصد به بالا را شناسایی کنند، عنوان کرد: ۹ ماه از سال ۱۴۰۰ گذشته است و تنها ۳۰ درصد از اعتبارات در چهارمحال و بختیاری جذب شده است که این مهم قابل تأمل است.

استاندار چهارمحال بختیاری ادامه داد: مسئولان باید بتوانند تا پایان سال مالی اعتبارات را جذب و در جهت پیشرفت پروژه‌ها استفاده کنند.

حیدری با اشاره به جاده‌های روستایی، گفت: مسئولان باید از نزدیک جاده‌های روستایی و شهری را بررسی و موانع اصلاح جاده‌ها را حل کنند.

وی به تصادفات رخ داده در گردنه «چری» اشاره کرد و افزود: اعتبارات مورد نیاز ساخت تونل گردنه «چری» باید هرچه سریع‌تر جذب و این تونل تکمیل شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مهاجرت از روستاها و حاشیه نشینی شهرها افزایش یافته است، اظهار کرد: با ایجاد اشتغال پایدار در روستاها می‌توان با این مسئله مقابله کرد و روستاها را توسعه داد.

حیدری با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری قطب کشاورزی است، گفت: مشکلات آبی استان حل خواهد شد و آب شرب و کشاورزی پایدار ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با پشت میز نشینی مشکلات مردم حل نمی‌شود، عنوان کرد: مسئولان باید در میدان حضور یابند و مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده و برای رفع آن‌ها تلاش کنند.

کد خبر 5371899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha