۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۸

در پیامی صورت گرفت؛

تقدیر نماینده مردم همدان از زحمات سردار فرجی

تقدیر نماینده مردم همدان از زحمات سردار فرجی

همدان- نماینده مردم همدان و فامنین طی پیامی انتصاب جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان را تبریک و از زحمات سی ساله سردار فرجی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام حمیدرضا حاجی بابایی به شرح زیر است:

«برادر ارجمند سردار ولی بهاریان جانشین محترم فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان

اعطای ردای پرافتخار جانشینی فرماندهی سپاه انصار الحسین (ع)، که میراث بزرگان و نام آوران خون و شهادت، حاج حسین همدانی، تقی بهمنی، علیرضا حاجی بابایی، حبیب مظاهری و شهدای عالیقدری بشمار می‌رود، که دل در گرو میهن و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی داشتند و از بذل جان دریغ نکردند و نامشان همواره با ایثار و آزادگی و مردانگی و عشق به خدمت تداعی می‌شود، را به حضرتعالی تبریک می گویم و ضمن آرزوی توفیقات روزافزون، از زحمات برادر با اخلاق، معرفت و فداکارم سردار مهدی فرجی که نامشان با مقاومت، صداقت و محبت عجین شده است، تقدیر و تشکر می‌کنم.

بررسی تاریخچه سراسر افتخار سپاه انصارالحسین (ع) نشان می‌دهد، اساسی‌ترین اولویت آن حفظ نظام، خدمت به ملت بزرگ ایران و اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر قله‌های عزت و آزادگی و استقلال است، از این رو اعلام می‌دارم، مشتاقانه از تمام ظرفیت‌های نمایندگی برای درخشش نام ایران بر تارک پیشرفت‌های علمی، دفاعی، اقتصادی وفناوری جهان و تحقق اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهره برداری نمائیم.

امیدوارم تحت رهبری داهیانه فرماندهی کل قوا، حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) و با عنایات ویژه حضرت ولیعصر (عج) همواره پیروز و سربلند باشید.»


کد خبر 5374596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha