۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۳

برپایی دوره آموزش مربیگری ژیمناستیک بانوان کشور در شیراز

برپایی دوره آموزش مربیگری ژیمناستیک بانوان کشور در شیراز

شیراز _ کلاس مربیگری درجه ۳ ژیمناستیک هنری بانوان زیر نظر فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران، با حضور شرکت کنندگانی از فارس و چند استان دیگر در شیراز برگزار شد.

رئیس هیأت ژیمناستیک استان فارس در خصوص برگزاری این دوره آموزشی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: کلاس مربیگری درجه ۳ ژیمناستیک هنری بانوان با حضور ۳۶ شرکت کننده از شهرستانهای جهرم، فسا، مرودشت، گراش، نی ریز، زرقان، کوار، و استان‌های اصفهان، بوشهر و کرمان از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۷ آذر ماه و در دو بخش تئوری و عملی در وسایل زمینی، پرش خرک، موازنه و پارالل در باشگاه استاد اعظمی شیراز برگزار شد.

سعید رضا کیخا افزود: دوره آموزش مربیگری درجه ۳ ژیمناستیک هنری بانوان زیر نظر فدراسیون ژیمناستیک ج. ا. ا با مدرسی خانم لیلا فیلی و مسئولیت خانم‌ها گنجور و غفاری برپا شد. بدلیل استقبال خوب و تعداد زیاد داوطلبان، این دوره آموزشی به دو گروه تقسیم شدند. گروه اول مختص مربیان شهرستان‌های فارس و سایر استان‌ها برگزار شد و متقاضیان شیرازی در گروه دوم از ۳۰ آذر لغایت ۴ دی ماه به کلاس خواهند رفت.

رئیس هیأت ژیمناستیک استان فارس در ادامه بیان داشت: این کلاس دومین کلاسی است که زیر نظر فدراسیون برگزار می‌شود و با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده، این روزها اولویت و هدف ما، موضوع مهم و حیاتی آموزش است تا در مربیان جوان و پرتلاش ایجاد انگیزه کنیم و با افزایش دانش آنها بتوانیم در کنار مربیان ارزشمند و باتجربه، از آنها استفاده کنیم.

کیخا همچنین به برگزاری سومین رویداد هیأت استان زیر نظر فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران اشاره نمود و گفت: یک کارگاه تمدید کارت درجه ۳ هنری بانوان و ارتقا ۳ به ۲ در روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر ماه زیر نظر فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران، با همکاری معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان در مجموعه ورزشی نرجس شیراز با حضور ۱۹ شرکت کننده از شهرستان‌های شیراز، استهبان، کرمان، جهرم، کنگان، آباده و بابک کرمان، با تدریس خانم مریم مهرگستر و مسئولیت خانم‌ها شیوایی و غلامی برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان آزمون کتبی کلاس مربیگری درجه ۳ ژیمناستیک هنری بانوان، مراسم اختتامیه با حضور مسعود زارعی (عضو شورای شهر شیراز)، محسن سالاری (معاونت توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان)، نصیر پیرانی (رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل)، محمد دوراندیش (رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جمعی از پیشکسوتان و اعضای هیأت ژیمناستیک استان فارس و شهرستان شیراز برگزار شد.

کد خبر 5379273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha