۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۴۵

لیگ برتر والیبال؛

شکست آذرباتری ارومیه با سرمربی جدید مقابل سایپا

شکست آذرباتری ارومیه با سرمربی جدید مقابل سایپا

آذرباتری ارومیه در نخستین تجربه حضور رحمان رئوفی روی نیکمت مقابل میهمانش سایپا نتیجه را واگذار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از راوبط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه ۲۸ آذرماه) با هفت دیدار در شهرهای اصفهان، ارومیه (دو دیدار)، مریوان، رفسنجان، گرگان و تهران پیگیری شد.

در آخرین بازی هفته دوازدهم، آذرباتری ارومیه در حالی از سایپا میزبانی کرد که نماینده ارومیه در تعطیلات با فرهاد نفرزاده سرمربی خود قطع همکاری کرد تا با رحمان رئوفی به‌عنوان سرمربی جدید و با تفکرات تازه به مصاف نارنجی‌پوشان سایپا برود. اما حتی این تغییر روی نیمکت هم به کمک تیم نیامد تا شاگردان ناصر شهنازی در تیم سایپا با نتیجه سه بر صفر و با ثبت امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۷ بر ۲۵ و ۳۰ بر ۲۸ برنده جدال قعرنشینان باشند.

این دیدار در مدت زمان ۹۸ دقیقه انجام شد و طی آن بنیامین ایگدری بازیکن سایپا کارت زرد گرفت. کمک مربی آذرباتری ارومیه نیز در ست سوم به دلیل مداخله در داوری کارت زرد دریافت کرد.

یونس حسن‌زاده و علی یاوری ناظر فنی و داوری بازی بودند. مرتضی اکرمی به عنوان داور اول و امیرشهاب الهی‌فرد به‌عنوان داور دوم، کار قضاوت بازی را برعهده داشتند.

کد خبر 5379602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha