۵ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۰۴

شهردار شهرکرد مطرح کرد؛

تدوین سندچشم انداز ۲۰ ساله برای شهرکرد

تدوین سندچشم انداز ۲۰ ساله برای شهرکرد

شهرکرد- شهردار شهرکرد با بیان اینکه سندچشم انداز ۲۰ ساله برای شهرکرد در حال تدوین است، گفت: همزمان با سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی تندیس وی در شهرکرد رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی جاپلقی ظهر یکشنبه در نشست خبری با بیان اینکه شهرداری مجری برنامه است، اظهار کرد: چشم انداز باید برای شهرداری تعیین شود و شهرداری بر اساس این چشم انداز حرکت کند.

وی با بیان اینکه در صورت نبود چشم انداز کار شهرداری با روی کار آمدن هر فرد تغییر می‌کند و این برای شهر مناسب نیست، عنوان کرد: گروهی از مشاوران باید چشم انداز شهری را تهیه کنند.

حذف سرعتگاه‌ها با فرهنگسازی امکان پذیر است

شهردار شهرکرد تصریح کرد: چشم انداز ۲۰ ساله در حال تدوین است که از برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت تشکیل شده است.

جاپلقی با بیان اینکه کیوسک‌های سطح شهر باید جمع آوری شود، ادامه داد: این کیوسک‌ها ساماندهی و متحد الشکل می‌شوند.

وی با اشاره به سرعتگاه‌های موجود در سطح شهرکرد، گفت: بزرگ‌ترین عامل برای حذف این سرعتگاه‌های فرهنگ‌سازی در سطح جامعه است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه صدور مجوزها براساس معادلات علمی و شهرسازی خواهد بود، افزود: ساماندهی نماها در ساخت و سازهای جدید باید ایجاد شود.

شهرداری مسئولیتی در قبال پاکبان آسیب دیده ندارد

جاپلقی با اشاره به سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار کرد: تندیس شهید سردار سلیمانی ساخته شده و هم زمان با سالروز شهادت در شهرکرد رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه برج‌های دوقلو تا کنون تهدیدی برای شهرکرد بوده است، عنوان کرد: تعداد طبقات این برج‌ها به ۱۳ طبقه کاهش خواهد یافت و خیابانی به منظور کاهش ترافیکی منطقه در ضلع جنوبی ایجاد می‌شود.

شهردار شهرکرد با اشاره به محل سکونت خود، تصریح کرد: به دلیل نبود خانه سازمانی در حال حاضر در مهمانسرای شهرداری در حال سکونت هستم.

جاپلقی با بیان اینکه شهرداری هیچگونه مسئولیتی در مقابل پاکبان حادثه دیده ندارد، گفت: این پاکبان شرکتی است و شهرداری مسئولیتی در قبال این حادثه ندارد.

«منظریه» به شهرداری شهرکرد تحویل داده نشده است

وی با اشاره به کمبود بودجه‌ها در شهرداری شهرکرد، ادامه داد: نحوه انعقاد قراردادها با پیمانکاران در گذشته اشتباه بوده است و این مسئله موجب طولانی شدن اجرای پروژه‌ها در سطح شهر شده است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه «منظریه» به شهرداری تحویل داده نشده است، تصریح کرد: همزمان با تحویل منطقه به شهرداری شهرکرد ارائه خدمات آغاز می‌شود.

کد خبر 5384578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha