۸ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۴۸

سه‌شنبه ۱۴ دی؛

نشست نقد و بررسی کتاب «خواب‌گردها» برگزار می‌شود

نشست نقد و بررسی کتاب «خواب‌گردها» برگزار می‌شود

نشست نقد و بررسی کتاب «خواب‌گردها» نوشته‌ هرمان بروخ با حضور مترجم اثر، علی‌اصغر حداد توسط مرکز فرهنگی شهرکتاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به تازگی کتاب «خواب‌گردها» نوشته‌ی هرمان بروخ با ترجمه‌ی علی‌اصغر حداد و به همت نشر لاهیتا منتشر شده است.

هرمان بروخ با این سه‌گانه‌ی حماسی، نام خود را به عنوان یکی از برجسته ترین مبتکرین در ادبیات مدرن مطرح کرد: نویسنده / فیلسوفی پیشگام و قابل مقایسه با بزرگانی همچون «جیمز جویس»، «توماس مان» و «روبرت موزیل». «بروخ» با اینکه داستان خود را در دل اتفاقات روزمره ی زندگی در آلمان روایت می‌کند، اما به شکلی هوشمندانه به تغییرات وسیعی می‌پردازد که اندکی بعد، این زندگی روزمره را واژگون کرد.«بروخ» چه در حال نوشتن درباره‌ی یک افسر ارتش تندخو باشد، چه یک کتابدار غمگین و ناراضی، یا مردی فرصت طلب که از جنگ گریخته، خود را به اعماق ذهن کاراکترهایش می‌برد و تصویری فراموش‌نشدنی از جهانی را خلق می‌کند که به خاطر از دست دادن ایمان، اخلاق و منطق خود، در رنجی ناتمام گرفتار شده است.

نشست نقد و بررسی کتاب «خواب‌گردها» در روز سه‌شنبه ۱۴ دی ساعت ۱۱ صبح با حضور منوچهر بدیعی، موسی اکرمی و علی‌اصغر حداد به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب به نشانی ketabofarhang، کانال تلگرام bookcitycc و صفحه‌ی این مرکز در سایت آپارات پیگیری کنند.

کد خبر 5386901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha