۱۷ دی ۱۴۰۰، ۹:۴۱

همرزم شهید سردار سلیمانی:

شهید سردار سلیمانی در جبهه مقاومت تحول ایجاد کرد

 شهید سردار سلیمانی در جبهه مقاومت تحول ایجاد کرد

فردوس – همرزم شهید سردار سلیمانی با بیان اینکه شهید سلیمانی در جبهه مقاومت تحول ایجاد کرد، گفت: اقدامات این مرد الهی در جهان اسلام، در سالهای آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید احمد علی مقدسی در یادواره شهدای کربلای ۴ و ۵، پنجشنبه شب و در شب شام غریبان فاطمه زهرا سلام الله علیها در محل هیئت رزمندگان اسلام شهرستان گفت: این شهید سعید توانست با شجاعت و مدیریت مثال‌زدنی امنیت را به شرق کشور برگرداند و اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر را سر جایشان بنشاند.

وی تصریح کرد: با همت سردار سلیمانی بسیاری از اشرار سلاح‌های خود را تحویل دادند و باز هم با ابتکار سردار دل‌ها برای آنها اشتغال آفرینی نیز شد.

وی با بیان اقدامات این شهید در افغانستان گفت: کمک سردار سلیمانی و مشاوره نظامی به احمد شاه مسعود بسیاری از تروریست‌ها نابود و یا تسلیم شدند و او همه ممالک اسلامی را وطن خویش می‌دانست.

مقدسی خاطرنشان کرد: پیروزی حزب الله لبنان بر ارتش صهیونیستی و مسلح کردن جوانان لبنانی توانست ورق را به نفع حزب الله برگرداند و این آغاز شکست ناپذیری حزب الله بود.

همرزم سردار دل‌ها به جنگ ۳۳ روزه اشاره و تصریح کرد: این جنگ با پیروزی حزب الله برای دومین بار و با اقتدار بیشتر به پایان رسید.

وی تاکید کرد: در سوریه نیز در آستانه سرنگونی بشار اسد و هنگامی که نزدیک بود رئیس جمهور سوریه این کشور را ترک کند، سردار سلیمانی به کمک سوریه شتافت و نتیجه آن نابودی داعش شد.

مقدسی به نمازی که سردار دل‌ها در کاخ کرملین خواند اشاره و گفت: در کاخی که زمانی برای مقابله با اسلام برنامه‌ریزی می‌شد به گفته خود سردار، شیرین‌ترین نماز را سردار سلیمانی اقامه کرد.

وی تاکید کرد: حاکمیت و ناموس سوریه و عراق مدیون این شهید عزیز است و اگر اقدامات سردار سلیمانی نبود این دو کشور را گرگ‌های داعش تکه پاره می‌کردند.

وی به تشکیل حشد الشعبی عراق با اجازه حکم جهادی که سردار از آیت الله سلیمانی گرفت پرداخت و تصریح کرد: با تدبیر شهید سلیمانی امروز حشد الشعبی یکی از قوی‌ترین نیروهای بسیج مردمی عراق است.

وی به نقش سردار دل‌ها جهت توجیه ترکیه با هدف دست برداشتن از حمایت از داعش اشاره و گفت: او به ترکیه رفت و با ادله‌های کافی نخست وزیر این کشور را متقاعد به حمایت از جریان مقاومت علیه داعش کرد.

وی تاکید کرد: جریان‌های مقاومت که با تدبیر سردار سلیمانی در کشورهای سوریه، عراق، لبنان و یمن به وجود آمد و یا تقویت شد امروز عرصه را بر استکبار جهانی و غرب تنگ کرده و هر روز شاهد اقتدار پیروزی‌های آنان بخصوص در یمن هستیم.

وی علت اصلی ترور سردار دل‌ها را تحقیر آمریکا در منطقه توسط وی دانست و گفت: اقدامات این مرد الهی در جهان اسلام در سال‌های آینده مشخص خواهد شد.

کد خبر 5393933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha