۲۱ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۰۰

بسیج رسانه به‌دنبال جریان سازی حول محور آرمان‎‌های انقلاب است

بسیج رسانه به‌دنبال جریان سازی حول محور آرمان‎‌های انقلاب است

قزوین- رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: تلاش بسیج رسانه جریان سازی حول محور آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به سالروز تأسیس سازمان بسیج رسانه اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه همواره در تلاش بوده تا بتواند همگرایی و هم‌افزایی میان خبرنگاران در جهت جبهه انقلاب اسلامی را تقویت کند.

وی با بیان اینکه تقویت جبهه رسانه‌ای تراز انقلاب برای مبارزه با هجمه‌های رسانه‌ای دشمن از اهداف این سازمان است، عنوان کرد: ایجاد انسجام و تقویت نیروهای رسانه‌ای در راستای خط مقدم جبهه رسانه از اهداف اصلی این سازمان محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین با بیان اینکه نبرد امروز ما با دنیا نبرد ادراکی است، تاکید کرد: محور اصلی نبرد ادراکی با دشمن رسانه‌ها هستند و از این رو باید تلاش شود تا جبهه منسجمی در این نبرد تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه به‌دنبال جریان سازی حول محور آرمان‌های انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: خلأهای زیادی در حوزه رسانه در کشور وجود دارد و بسیج رسانه تلاش می‌کند تا این خلأ ها را با توجه به شرایط سخت نبرد با دشمن برطرف کند.

کشاورز با بیان اینکه بسترسازی برای نبرد فرهنگی و رسانه‌ای با دشمن یک هدف اصلی در این سازمان است، تاکید کرد: رسانه‌های استان قزوین باید سطح خود را فراتر از استان دیده و برای خود نقشی ملی و فرا ملی تعریف کنند.

وی ادامه داد: تلاش برای ارتقا سطح بینشی و فنی در هر عرصه‌ای لازم است و با توجه به اینکه بدون شک اصحاب رسانه نیز از این حیث مستثنی نیستند تمام تلاش خود را برای حمایت و ارتقا این سطح فراهم خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: سازمان بسیج رسانه در استان قزوین همواره تلاش کرده تا با برگزاری همایش‌ها، دوره وکلاس و همچنین نشست‌های مختلف این سطح را ارتقا دهد.

وی در پایان با بیان اینکه نیاز است نیاز است رسانه و خبرنگاران در جایگاه اصلی خود قرار بگیرند، تاکید کرد: بسیج رسانه نیز زمانی می‌تواند نقش میدانی و اساسی خود را ایفا کند و اصحاب رسانه در وضعیت مطلوبی از همه لحاظ قرار بگیرند.

کد خبر 5397464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha