۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۲۹

همزمان با دهه فجر:

چهار طرح صنعتی، خدماتی و برق رسانی در رودان افتتاح شد

چهار طرح صنعتی، خدماتی و برق رسانی در رودان افتتاح شد

رودان - با حضور سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری هرمزگان ۴ طرح صنعتی، خدماتی و برق رسانی در رودان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، در دهمین روز از دهه فجر با حضور سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری هرمزگان، امام جمعه رودان، سرپرست فرمانداری رودان، مدیرکل صمت هرمزگان و جمعی از مدیران شهرستانی ۴ طرح خدماتی، صنعتی و برقرسانی در رودان افتتاح شد.

سرپرست فرمانداری رودان در حاشتیه آیین افتتاح این طرح ها گفت: کارخانه فرآوری کرومیت رودان در دهستان فاریاب از مهمترین طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

عبدالرضا سالاری افزود: این طرح با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان و ظرفیت تولید ۱۰ هزار تن در سال مورد بهره برداری قرار گرفت. با بهره برداری از این طرح صنعتی برای ۳۷ نفر بطور مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

سرپرست فرمانداری رودان خاطر نشان کرد: از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که توسط شهرداری رودان اجرا شده بود، رونمایی شد.

سالاری اظهار داشت: طرح توسعه شبکه برق شهرک امام حسن علیه السلام رودان با اعتبار هشت میلیارد ریال شامل دو کلیومتر شبکه توسعه و نصب سه ترانسفورماتور بهره برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با دهه فجر هفت پروژه برق رسانی در شهرستان رودان با اعتبار ۷۲ میلیارد ریال نیز مورد بهره برداری قرار گرفته است.

سرپرست فرمانداری رودان به دیگر طرح های افتتاح شده در رودان اشاره کرد و گفت: کارخانه تولید آب معدنی در شهرک صنعتی با سرمایه گذاری ۲۷ میلیارد تومانی بخش خصوصی با ظرفیت تولید ۸۱ هزار تن آب معدنی در سال به بهره برداری رسید.

سالاری افزود: با بهره برداری از طرح تولیدی صنعتی برای ۲۰ نفر بطور مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

کد خبر 5422064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha