۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۴۴

وزیر بهداشت مطرح کرد؛

مردم چند هفته صبوری کنند/ تصمیمات مهم ستاد ملی کرونا

مردم چند هفته صبوری کنند/ تصمیمات مهم ستاد ملی کرونا

وزیر بهداشت ، ضمن درخواست از مردم برای خودداری از برپایی دورهمی های خانوادگی و رعایت پروتکل ها، از تصمیمات مهم ستاد ملی مقابله با کرونا در جلسه صبح شنبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سلامت، گفت: به مردم توصیه می‌کنم، با توجه به اینکه ما در اواسط موج ششم هستیم و تا دو یا سه هفته آینده همین وضعیت به همین شدت ادامه پیدا می‌کند، بنابر این بهترین کاری که باید انجام بدهند، کامل کردن واکسیناسیون است که دو دوز و بعد هم دوز سوم را تزریق کنند و بعد، واقعاً رعایت پروتکل‌ها است.

وی افزود: تا کنون از مرز ۱۳۷ میلیون دوز تزریق واکسن کرونا عبور کرده ایم و آن تعداد از مردم که انجام ندادند و یا دوز سوم را فکر کردند که لازم نیست، حتماً انجام بدهند و اگر در مراسم ۲۲ بهمن حضور پیدا می‌کنند، حتماً ماسک بزنند، چون می‌تواند از انتقال بیماری جلوگیری کند.

وزیر بهداشت گفت: توصیه من به مردم، خودداری از حضور در میهمانی ها و مجالس خانوادگی است که بارها گفته ام در این مجالس که مردم ماسک نمی‌زنند، حتی اگر فقط یک نفر اومیکرون داشته باشد، صد درصد بقیه مبتلا می‌شوند.

وی از مردم خواست این چند هفته را هم صبوری کنند و میهمانی‌های خانوادگی را متوقف کنند و از رفتن به رستوران‌ها که ماسک برداشته می‌شود، خودداری کنند.

وزیر بهداشت گفت: احتمالاً صبح شنبه تصمیمات مهمی را ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد گرفت که به مردم اعلام می‌کنیم.

وی افزود: افرادی که دچار سرماخوردگی جزئی هستند، اصلاً لازم نیست به بیمارستان یا درمانگاه مراجعه کنند، اما افرادی که مشکل جدی دارند، حتماً باید مراجعه کنند.

کد خبر 5422149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مادربچه هاومعلم مدرسه IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      0 0
      مدارس دولتی تهران را غیرحضوری کنید در این وضعیت
    • 22 بهمن کرونا نیست!!!! IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      0 0
      باز 22 بهمن تموم شد و باز کرونا زیاد شد .بی خود کردین که اجازه بدین 22 بهمن باز باشه .حالا که اینجوری شد از لج شما ها میریم خوش گزرونی
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      0 0
      با زمان خریدن مشکل حل میشه؟ بهتر نیست راه حل های مناسب اتخاذ بشه ؟
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      0 0
      آقای وزیر با این شرایط چرا به فکر داوطلبان کنکور دکتری نیستید. آیا ما جان نداریم یا مبتلا به کرونا نمیشویم؟آیا ما عزیز و خانواده نداریم؟ لطفا چاره ای برای تعویق بیاندیشید
    • شیما US ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      0 0
      چقدر هم که امروز ستاد ملی کرونا تصمیم های مهمی گرفت !!!! رسماً تماشا می‌کنند فقط ...