۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۵۰

فرماندار دماوند:

وضعیت شیوع امیکرون در سطح دماوند هفتگی به ستاد کرونا گزارش می شود

وضعیت شیوع امیکرون در سطح دماوند هفتگی به ستاد کرونا گزارش می شود

دماوند- فرماندار دماوند با تاکید بر توجه آموزش و پرورش به رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس گفت: وضعیت شیوع امیکرون در سطح دماوند هفتگی به ستاد کرونا گزارش می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهرخانی عصر چهارشنبه در نهمین نشست شورای آموزش و پرورش دماوند اظهار داشت: نگاه به آموزش و پرورش باید نگاه به یک دستگاه زیربنایی باشد، نه مصرفی، آموزش و پرورش زمینه ساز رشد فکری و اخلاقی انسان‌ها در یک جامعه پویا و خلاق است و نقش آن در تربیت نیروهای متخصص، متعهد و آشنا به علوم جدید بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: برای رسیدن به جامعه‌ای ایده آل، پیشرفته و پویا که افراد جامعه در آن صاحب حق، حرمت و کرامت باشند نیازمند تشکیلات و تفکرات جدید و معلمان و دانش آموزان نو پرداز هستیم.

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش را می‌توان مهمترین عضو پیکره یک جامعه دانست که هرگونه آسیب به آن موجبات ضرر و زیان سایر بخش‌ها می‌شود عنوان داشت: وظیفه آموزش و پرورش تربیت نیروی آگاه، کارآمد و متعهد برای کشور است.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: اعتقاد کارشناسان بر این است که آموزش مجازی دانش آموزان باعث افت تحصیلی و پایین آمدن کیفت آموزش می‌شود و این امر صدمات جبران ناپذیری را در آینده به جامعه وارد خواهد کرد و در خصوص برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی در مدارس تصمیمات در ستاد کرونا استان اتخاذ می‌شود که وضعیت شیوع سویه امیکرون در سطح شهرستان دماوند به صورت هفتگی به ستاد مدیریت بیماری کرونا استان گزارش می‌شود.

طاهرخانی در پایان با اشاره به اینکه از مدیریت آموزش و پرورش در سطح شهرستان انتظار داریم توجه و نظارت ویژه ای به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح مدارس داشته باشد عنوان داشت: فضاهای آموزشی و دانش آموزان می‌توانند بهترین فرهنگ سازی را در سطح جامعه برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین تزریق واکسن را داشته باشند.

کد خبر 5426489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha