۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۱۷

جوانی مطرح کرد؛

توجه به هوشمندسازی در برنامه‌های شهرداری منطقه ۳

توجه به هوشمندسازی در برنامه‌های شهرداری منطقه ۳

شهردار منطقه ۳ ضمن تشریح چشم‌اندازهای این منطقه، به راهکارهای کسب درآمد پایدار شهری و گذر از درآمدهای ناپایدار اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید جوانی ضمن تشریح چشم‌اندازهای منطقه ۳ تهران که در ۱۲ بند تنظیم شده‌است، به راهکارهای کسب درآمد پایدار شهری و گذر از درآمدهای ناپایدار اشاره کرد و گفت: به منظور اجرای پروژه‌ها و ایجاد درآمد پایدار، شهرداران نواحی با ارائه پیشنهادات در زمینه‌های مالی، شهرسازی، مشارکت‌ها و املاک می‌توانند از ظرفیت بخش خصوصی بهره‌مند شوند.

به گفته شهردار منطقه ۳، در موضوع هوشمندسازی در منطقه باید برنامه، طرح و اجرا داشته باشیم که این امر نیازمند ارائه پیشنهادات و کاهش بروکراسی‌های اداری است.

وی با بیان اینکه در سال آینده ۴۰ درصد اعتبارات به حمل و نقل عمومی اختصاص دارد، افزود: با توجه به معضل ترافیک در منطقه، ایجاد خطوط مترو، نگهداشت پایانه‌ها، افزایش ظرفیت ناوگان‌ها، ایجاد خطوط تاکسی و ون برقی به منظور گرایش شهروندان به بهره گیری از حمل و نقل عمومی باید مورد تاکید قرار گیرد.

جوانی بر ساماندهی و تعیین تکلیف املاک و اموال شهرداری، واقعی سازی هزینه‌ها و قراردادها، صرفه جویی، ده ونک، احیای خیابان ولیعصر (ع)، بافت فرسوده، بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت نخبگان منطقه تاکید کرد.

کد خبر 5430724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha