۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۰۲

امام جمعه اسلامشهر:

ورود غربی ها به مناقشه روسیه و اوکراین درگیری ها را طولانی میکند

ورود غربی ها به مناقشه روسیه و اوکراین درگیری ها را طولانی میکند

اسلامشهر- امام جمعه اسلامشهر گفت: ورود غربی ها به مناقشه روسیه و اوکراین درگیری ها را طولانی میکند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسین نوروزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اسلامشهر با اشاره به قرار گرفتن در آستانه فرارسیدن مبعث پیامبر اعظم (ص) و عرض تبریک به مسلمانان جهان اظهار داشت: با تاسی افراد جامعه از سیره و شخصیت پیامبر خاتم (ص) بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی ما از بین می‌رود.

نوروزی افزود: پیامبر گرامی اسلام افراد زیادی را با اخلاق و مردم دوستی خود جذب کرد و همواره پیگیر مشکلات مردم بود و برای آن دغدغه داشت یک جامعه مسلمان و پیرو مکتب اهل بیت هستیم و باید تجسم اخلاق باشیم و دستبرد به بیت المال، خیانت به جان و مال دیگران، اعتیاد و خشم و خشونت بین ما نباید وجود داشته باشد.

امام جمعه اسلامشهر با تاکید بر اینکه نباید از مسائل تربیتی غافل شد بیان داشت: دستگاه‌های مختلفی همچون بسیج و آموزش و پرورش در حوزه مسائل تربیتی دست اندر کار هستند و باید بیش از گذشته بر این موضوع اهتمام ورزید لازم به ذکر است که در موضوع سبک زندگی نباید مسائل غیر ارزشی به عنوان ارزش به کودکان و نوجوانان ارائه داده شود.

وی در خصوص وضعیت اوکراین و روسیه عنوان داشت: اوکراین کشوری است که از خود روسیه جدا شده و اکثراً شهروندان این کشور روسی هستند.

وی افزود: اگر غربی‌ها در این درگیری دخالت نکنند بزودی شاهد پایان جنگ خواهیم بود ولی اگر غرب وارد این مناقشه شود دامنه درگیری و جنگ بسیار بیشتر خواهد شد.

کد خبر 5433118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha