۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۱۴

مسئول بهداشت محیط کرمانشاه:

بازدیدهای بهداشتی در ایام نوروز به صورت ویژه انجام می‌شود

بازدیدهای بهداشتی در ایام نوروز به صورت ویژه انجام می‌شود

کرمانشاه- مسئول بهداشت محیط کرمانشاه گفت: بازدیدهای بهداشتی در ایام نوروز به صورت ویژه از اصناف انجام می‌شود.

بهمن خدادادیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال و نزدیک شدن به عید نوروز بازدیدها و نظارت‌ها در بازار استان کرمانشاه درحال انجام است.

وی افزود: مراکزی که در این ایام اهمیت بالایی داشته از جمله قنادی‌ها، آجیل فروشی‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، سبزی فروشی‌ها، قصابی‌ها در اولویت نخست برای بازدید قرار دارند.

مسئول بهداشت محیط کرمانشاه تصریح کرد: در ۱۰ روز پایانی سال بازدیدهای متعددتری انجام می‌شود که آرایشگاه‌های مردانه و زنانه در این نظارت و بازرسی قرار دارند.

خدادادیان گفت: با توجه به مجوز ستاد ملی کرونا منوط بر داشتن کارت واکسیناسیون برای سفر پیش‌بینی می‌شود مسافران زیادی به کرمانشاه سفر کنند.

وی بیان کرد: در همین راستا بازدید و نظارت مراکز تفریحی از قبیل طاق بستان، سراب نیلوفر و بازار اسلامی در دستور کار بوده و از امکان بین‌راهی، سوغات سراها خصوصاً در جاده بیستون و رستوران‌ها به صورت ویژه بازدید خواهیم داشت.

مسئول بهداشت محیط کرمانشاه خاطر نشان کرد: ۱۰۰ بازرس بهداشت محیط، پنج تیم کارشناسی در شهر، یک تیم آزمایشگاهی و یک تیم ستاد برای نظارت و بازرسی و ۲ تیم همکاری با ادارات، غذا و دارو، صمت و اصناف برای نظارت تهیه و توزیع به صورت ویژه داریم.

کد خبر 5437531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha