۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۱۲

استاندار همدان:

ثقل سند قرآنی استان، تقویت و توجه به تشکل‌های مردمی است

ثقل سند قرآنی استان، تقویت و توجه به تشکل‌های مردمی است

همدان- استاندار همدان با بیان اینکه ثقل سند قرآنی استان، تقویت و توجه به تشکل‌های مردمی است، گفت: تقویت تشکل‌های مردمی باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد یکشنبه در شورای فرهنگ عمومی و قرآنی استان همدان، گفت: با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و سال نو، پیشنهاد می‌شود در این ماه پر نور، در حسینیه حضرت امام (ره) شهر همدان و دیگر شهرهای استان مراسم‌های قرآنی برگزار شود.

وی ادامه داد: صدا و سیمای مرکز استان نیز می‌تواند این مراسم‌های قرآنی ماه مبارک رمضان را به صورت گسترده پوشش و برای مردم استان پخش کند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه تقویت تشکل‌های مردمی باید در اولویت قرار گیرد، اظهار کرد: با همکاری و همراهی اداره اوقاف می‌توان در راستای تقویت تشکل‌های مردمی اقدام کرد.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات قرآنی از جمله سنت‌های حسنه‌ای است که از گذشتگان به یادگار مانده و باید آن را حفظ کرد.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه ثقل سند قرآنی استان، تقویت و توجه به تشکل‌های مردمی است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان که بهار قرآن است با بهار طبیعت تقارن یافته است، ضرورت دارد تا با آوای قرآنی این ماه را عطرآگین کنیم و نوجوانان و جوانان را در محافل قرآنی جذب کنیم.

استاندار همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی و دولتی نیز طبق شرح وظایف می‌توانند در این موضوع مشارکت عمومی داشته باشند، چون یکی از معیارهای ارزیابی، توجه به سند قرآنی است.

کد خبر 5439987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha