۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۲۲

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

نیاز ۴۰۰ میلیونی هیئت بدمینتون خراسان شمالی برای سال آتی

نیاز ۴۰۰ میلیونی هیئت بدمینتون خراسان شمالی برای سال آتی

بجنورد- رئیس هیئت بدمینتون خراسان شمالی از تدوین ۱۰۰ برنامه برای آقایان و بانوان در سال آینده خبر داد و گفت: اجرای این برنامه‌ها ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

برات وثوقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هیئت بدمینتون خراسان شمالی برنامه‌های خود را در سال آینده در حوزه‌های آموزشی، قهرمانی، مسابقات، همگانی و … در نظر گرفته است.

رئیس هیئت بدمینتون خراسان شمالی این برنامه‌ها را تشریح کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان و داوران، اعزام داوران و مربیان به دوره‌های ارتقای مربیگری و داوری درجه‌های بالاتر از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: اعزام بازیکنان به مسابقات قهرمانی کشور و رنکینگ در تمامی رده‌های سنی از پایه و اعزام به مسابقات رنکینگ کشوری و در صورت امکان، میزبانی مسابقات رنکینگ آزاد کشور در بخش پسران از برنامه‌های هیأت در بخش قهرمانی است.

وثوقی با تاکید بر برگزاری مسابقات داخلی در تمامی رده‌های سنی برای بانوان و آقایان در سال آینده، گفت: برای توسعه بدمینتون با دستگاه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و… تعامل خواهیم داشت.

رئیس هیئت بدمینتون خراسان شمالی توسعه زیرساخت‌ها را دیگر برنامه این هیأت برای سال آینده عنوان کرد و گفت: حضور فعال در لیگ دسته یک مردان و دسته دو بانوان و فعال کردن لیگ استان از مهم‌ترین برنامه‌ها است.

وی در پایان بیان کرد: تقریباً حدود ١٠٠ برنامه عملیاتی برای آقایان و ١٠٠ برنامه برای بانوان برای سال ١٤٠١ پیش بینی شده است که برای اجرای کامل آن‌ها حدود ٤٠٠ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

کد خبر 5440662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha