۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۱۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه خبر داد؛

آمادگی ۳۶ پایگاه هلال احمر کرمانشاه در طرح سفرهای نوروزی

آمادگی ۳۶ پایگاه هلال احمر کرمانشاه در طرح سفرهای نوروزی

کرمانشاه- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آمادگی ۳۶ پایگاه هلال احمر کرمانشاه در طرح سفرهای نوروزی خبر داد.

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ در استان کرمانشاه طرح‌های امداد و نجات به صورت شبانه‌روزی و فعالیت بشردوستانه جوانان به شکل روزانه انجام می‌شود.

وی افزود: جمعیت هلال احمر کرمانشاه از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۱ طرح امداد و نجات و فعالیت‌های بشردوستانه را در ۲ حوزه امداد و نجات و جوانان در استان کرمانشاه اجرا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در بخش خدمات امداد و نجات ۲۱ پایگاه امداد و نجات بین شهری و ۱۵ پایگاه شهری در ارائه خدمات به مسافرین مشارکت کرده و در حوادث جاده‌ای به کمک حادثه‌دیدگان می‌روند.

معتمدی خاطرنشان کرد: در پایگاه امداد و نجات خدمات حضوری به مراجعان ارائه شده و در صورت نیاز مسافرانی که به دلایل مختلف مثل شرایط بد جوی امکان ادامه مسیر را نداشته باشند اسکان اضطراری داده می‌شوند.

وی بیان کرد: در طرح‌های بشر دوستانه جوانان اعضای این طرح با همکاری سایر دستگاه‌های مشارکت‌کننده در مسائل فرهنگی به مسافرین در ورودی شهرها، مراکز تاریخی و مذهبی خدمات ارائه می‌دهند.

معتمدی در خصوص خدماتی که اعضای جمعیت هلال احمر ارائه می‌دهند، گفت: پویش ملی به رفت، آموزش بهتر رفتارهای ترافیکی، خدمات زیست محیطی و خدمات آموزشی و مهارتی از جمله اقداماتی است که جمعیت هلال احمر در طرح‌های بشر دوستانه انجام می‌دهد.

کد خبر 5447326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha