۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۲۴

فرمانده انتظامی گنبدکاووس خبرداد؛

انهدام باند سارقان مسلح سیم‌های کابل در گنبدکاووس

انهدام باند سارقان مسلح سیم‌های کابل در گنبدکاووس

گرگان- فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری سارقان مسلح سیم های کابل در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمود علی فر بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی خبری مبنی بر سرقت مسلحانه سیم های کابل و همچنین وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در شهرستان گنبدکاووس ماموران انتظامی به طور ویژه دستگیری عامل یا عاملان وقوع جرم را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس افزود: پس از بررسی های میدانی از محل وقوع جرم، انجام اقدامات اطلاعاتی، بازبینی دوربین های مداربسته، موفق شدند خودروی کوییک سفیدرنگ که اقدام به سرقت مسلحانه سیم های کابل می کرد را شناسایی کنند.

علی فر بیان کرد: در ادامه با تلاش های اطلاعاتی، متهمان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه از مخفیگاه سارقان یک دستگاه خودرو، یک قبضه اسلحه وینچستر، هفت عدد فشنگ، سه عدد اسپری غیرمجاز، کمربند مخصوص اداره برق، سه عدد قیچی و تجهیزات مخصوص قطع کابل کشف شدخاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از شهروندان خواست: هر گونه موارد مشکوک و پرسه زدن افراد ولگرد در محلات را به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5451938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha