۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۵۴

طی حکمی از سوی وزیر کشور؛

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی منصوب شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی منصوب شد

مشهد ـ وزیر کشور با صدور حکمی سید هادی طباطبایی را به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر کشور با صدور حکمی سید هادی طباطبایی را به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی منصوب کرد.

در حکم احمد وحیدی آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار خراسان رضوی و نظر به سوابق، تجربه علمی و عملی جنابعالی به موجب این حکم شما را به مدت چهار سال به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آن استان منصوب می‌کنم.

در ادامه این حکم آمده است: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و مبتنی بر قوانین، ضوابط، مقررات و اسناد قانونی، شایسته است در جهت اجرای دقیق و هوشمندانه اهداف و سیاست‌ها در سطح استان، اهتمام لازم را مبذول دارید.

وزیر کشور در این ابلاغ تاکید کرد: انتظار می‌رود در جهت تحقق سیاست‌های دولت، با روحیه انقلابی، پاک‌دستی، قانون‌گرایی و فسادستیزی و التزام به مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در گره‌گشایی از مشکلات مردم، تحقق عدالت، پیشرفت و رفع فقر و تبعیض با بهره‌گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص اهتمام داشته باشید.

سید هادی طباطبایی از چهارم آذر ماه سال گذشته با حکم استاندار خراسان رضوی به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی فعالیت می‌کرد.

کد خبر 5454358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha