۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۵۹

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد؛

راه اندازی ۹۲ آشپزخانه اطعام مهدوی در خراسان جنوبی

راه اندازی ۹۲ آشپزخانه اطعام مهدوی در خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از راه اندازی و افتتاح ۹۲ آشپزخانه اطعام مهدوی به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عرب ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۹۲ آشپزخانه اطعام مهدوی همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان در سطح استان افتتاح و راه اندازی شده است.

وی توزیع غذای گرم، افطاری ساده و بسته‌های معیشتی به مددجویان این نهاد را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و بیان داشت: تهیه و توزیع ۵۸۵ هزار و۳۶۸ پرس غذای گرم و افطاری ساده با همکاری مراکز نیکوکاری در برنامه قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۷۱ مرکز نیکوکاری در سطح استان بیان داشت: با همکاری این مراکز ۴۶ هزار و۳۵۰ سبد غذایی بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در راستای جذب حامیان ستاد ارتباطی با حامیان در استان تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: پایگاه‌های جذب حامی در سطح ادارات تابعه و همچنین محل‌های پیش بینی شده در مساجد و تکایا در نیمه دوم ماه مبارک بویژه شب‌های لیالی قدر با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی راه اندازی می‌شود.

وی از ایجاد پویش‌های هدفمند و مؤثر محلی و منطقه‌ای توسط مراکز نیکوکاری، سایر مؤسسات خیریه و گروه‌های جهادی در راستای جذب منابع خبر داد و بیان داشت: طرح مفتاح الجنه با حضور مسئولین و خیرین جهت بازدید از منازل مددجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط امداد و مراکز نیکوکاری اجرا می‌شود.

عرب اضافه کرد: جهت مشارکت کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان در طرح اطعام مهدوی با شعار" هر کارمند یک خانواده اطعام مهدوی" برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

کد خبر 5459203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha