۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۴۲

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

۷۰۰۰ مبلغ برای تبلیغ در ایام ماه مبارک رمضان اعزام شدند

۷۰۰۰ مبلغ برای تبلیغ در ایام ماه مبارک رمضان اعزام شدند

قم-معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از اعزام بیش از ۷۰۰۰ نفر از مبلغان برای تبلیغ در ایام ماه مبارک رمضان به سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص اعزام مبلغین از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: در دو سال اخیر به دلیل محدودیت‌هایی که بیماری کرونا ایجاد کرده بود، اعزام مبلغین در ایام تبلیغ ماه مبارک رمضان تا ۳۰ درصد کاهش یافت.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان داشت: مبلغین در حال ثبت نام در سامانه اعزام مبلغ برای ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ هستند و تا کنون بیش از ۷ هزار نفر ثبت نام کردند که انتظار می‌رود این آمار به ۸ هزار نفر نیز برسد.

روستا آزاد اضافه کرد: تعداد ۵ هزار نفر از مبلغان از قم اعزام می‌شوند و مابقی از استان‌هایی همانند مشهد، اصفهان خوزستان و سیستان و بلوچستان هستند که در بین این افراد ۲۳۰ نفر از اساتید و نخبگان حوزه هستند.

وی ابراز داشت: ره توشه‌های برای آماده سازی هر چه بیشتر مبلغان در قالب ۵۳ مقاله در سایت بلاغ به صورت رایگان در اختیار مبلغان قرار گرفته است و در خصوص جهاد تبیین نیز مقالات و فایل‌های چند رسانه‌ای مرتبط با این موضوع تهیه شده و در اختیار مبلغین قرار گرفته است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: برخی از طلاب در قالب گروه‌های تبلیغی و جهادی مشغول فعالیت هستند که این افراد علاوه بر تبلیغ در مساجد در برخی دیگر از اماکن اجتماعی از جمله زندان‌ها و تفرج گاه‌ها حضور می‌یابند و برنامه‌های تبلیغی خود را اجرا می‌کنند.

روستا آزاد با اشاره به اینکه در بخش تبلیغ تخصصی ۴۰ شاخه تعریف شده افزود: مبلغین علاقه مند که علاوه بر تحصیلات حوزوی در زمینه‌های تخصصی هم مهارت دارند در این رسته‌های تبلیغی ثبت نام می‌کنند.

کد خبر 5459491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha