۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۴۱

در راستای تحقق شعار سال؛

دوره‌های مهارت‌آموزی در دانشگاه لرستان برگزار شد

دوره‌های مهارت‌آموزی در دانشگاه لرستان برگزار شد

خرم‌آباد- در راستای موضوع اشتغال‌آفرینی که بخشی از شعار سال است دوره‌های مهارت‌آموزی در دانشگاه لرستان آغاز شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شده است و در این راستا، آموزش مهارت‌های کارآفرینی منجر به اشتغال‌آفرینی می‌شود.

بخش‌های کاری مختلف دانشگاه لرستان از جمله مرکز آپا دانشگاه لرستان و گروه آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه و … برنامه‌های خود را در مسیر تحقق شعار سال، آغاز کرده‌اند.

مرکز آگاهی‌رسانی، پشتیبانی و امداد (آپا) دانشگاه لرستان از امروز برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی تحت عنوان آموزش برنامه‌نویسی و طراحی وب را آغاز کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط این مرکز که زیر نظر معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان فعالیت می‌کند قرار است دوره‌های مختلف آموزشی مرتبط با امنیت شبکه، برنامه‌نویسی و شبکه‌های رایانه‌ای به صورت عملی در مجهزترین آزمایشگاه امنیت استان لرستان که در ساختمان مرکزی کتابخانه مرکزی دانشگاه لرستان قرار دارد برگزار شوند.

این دوره‌های مهارت‌آفرین برای دانشجویان هستند و کمک می‌کنند دانشجویان بتوانند علاوه بر سپری کردن دوران تحصیل در دانشگاه، برخی مهارت‌های کاربردی و اشتغال‌آفرین را هم بیاموزند.

همچنین سایر علاقه‌مندان به این موضوعات که دانشجو نیستند نیز می‌توانند در این دوره‌های کاربردی شرکت کنند.

دانشگاه لرستان برای برگزاری انواع دوره‌های کاربردی در طول سال ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی کرده است تا دانشگاه لرستان نیز به سهم خود، بتوانند در تحقق شعار سال و حرکت کردن در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری، فعالیت داشته باشد

کد خبر 5464916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha